We hebben een aantal aanbieders voor Castricum voor je op een rij gezet:

Reviews over Castricum

Nog even dit...

Willem van Herwijnen,
    18-3-2019

Het is niet mijn gewoonte om een ervaring van een kampeerder te betwisten. Het is ieders recht om aan de hand van eigen normen en waarden te laten weten wat je van camping de Kei vindt. Maar de kindvriendelijkheid met een 1 te waarderen is naar onze mening tendentieus. Wij komen er al járenlang met onze kleinkinderen. We hebben wel eens voorgesteld naar een andere camping te gaan. Daar waren ze eensluidend en zeer beslist over: camping de Kei en anders niet..! Waarom? Omdat ze samen met andere kinderen en de boer de koeien uit de wei mogen halen, met het melken erbij mogen zijn, de kalfjes voeren, bij het kampvuur mogen aanschuiven enz. Iets waarderen blijft subjectief, maar de kindvriendelijkheid met een 1 waarderen, dat ging mij veel te ver en dwong me toch even 'in de pen' te klimmen... Het is en blijft een Kei van een camping bij een pracht boerenbedrijf, maar -mocht je dat verwachten- het is natuurlijk geen kinderdagverblijf..!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wij kunnen niet wachten om weer te gaan!

Ineke,
    13-3-2019

Wij hebben gister weer geboekt voor komende zomer. En daardoor kwam ik op Zoover terecht. Ik schrik van de negatieve berichten, want deze ervaringen hebben wij totaal niet. Wij hebben het vorig jaar zo leuk gehad op Geversduin. De supermarkt is inderdaad weg, maar er is een mooie minimarkt voor teruggekomen met lekkere producten. Niet heel veel, maar alles wat je nodig hebt. Ook hebben wij meerdere keren gegeten bij Knoest, heerlijke pizza's!! Die met geitenkaas.. mmmm! De kinderen hebben genoten van alle leuke activiteiten. Het enige jammere was dat met een huurfiets bij het strand stonden, met lekke band :-( Maar toen we de receptie hierover belde heeft iemand mij opgehaald. Wij hebben er weer erg veel zin in!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste Ineke,

Bedankt voor de geweldige review en wat vinden wij het leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!

De minimarkt is overigens aangepast naar een iets uitgebreider assortiment waar nu naast de biologische producten, ook normale producten te verkrijgen zijn,

Ook heeft Knoest, naast de heerlijke pizza met geitenkaas, een vernieuwde menukaart met nog meer heerlijke pizza's!

Fijn om te lezen dat mijn collega's het met de lekke band goed voor u hebben opgelost.

Wij kijken ernaar uit om jullie snel weer terug te zien op Camping Geversduin, alvast heel veel plezier!

Mooi maar niet meer

Miriam,
    15-2-2019

Mooie camping maar jammer dat de tentkampeerder steeds minder goed wordt bediend (supermarkt weg, geen gasflessen meer te krijgen op het terrein, geen goede mogelijkheid om koelelementen te koelen). En inderdaad zijn de activiteiten minder gericht op de wat oudere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Miram,

Hartelijk dank voor uw review en uw compliment!

Jammer te horen dat niet alles naar wens was en fijn dat u dit met ons deelt zodat wij ons kunnen verbeteren!

Sinds dit seizoen is de minimarkt aangepast naar een uitgebreider assortiment waar biologische, maar ook normale producten te verkrijgen zijn. Zo is er voor ieder wat wils!

De gasflessen zijn inderdaad niet meer te krijgen op het terrein, maar nabij de camping (800 meter) staat het tankstation Texaco waar u terecht kunt voor uw gasflessen.

Ook hebben wij in de wasserette een vriezer staan waar u uw koelelementen kunt bewaren.

Omdat wij een familiecamping zijn klopt het dat de activiteiten gericht zijn op voornamelijk gezinnen met jonge kinderen. Daarnaast bieden wij nog externe activiteiten aan zoals bijvoorbeeld korren, wat ook erg leuk is voor oudere kinderen.

Wij hopen u vooralsnog te mogen verwelkomen in de toekomst, en dat u deze veranderingen ook zo ervaart!

Aanrader voor iedereen.

Moon Aarnoudse,
    28-1-2019

Wij hebben genoten van ons verblijf in de boomhut op deze mooie, groene camping. Het was een bijzondere ervaring. Verder is op de camping alles aanwezig. Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie en gelegen in een prachtige omgeving.

En aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2018

Beste Moon,

Bedankt voor deze geweldige review! Erg leuk om te lezen dat u een bijzondere ervaring heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin!

Topweek met topweer en toffe vriendinnen gehad!

Joanca,
    28-9-2018

Was weer een topweek op Bakkum. Vriendelijke hosts, goede service en een prima strandhuisje. Wat wel beter kan is de (betaalde) wifi. Konden we maar met 4 apparaten op (6persoons huisje) en was erg traag.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 30-11-2018

Beste Joanca,

Wat leuk om te horen dat u en uw vriendinnen een toffe week hebben gehad! Wij hopen natuurlijk dat u een vakantie heeft gehad waar u veel herinneringen aan heeft overgehouden, ook al was de WiFi traag. Wij doen ons uiterste best om de WiFi te verbeteren.

Ik hoop u nog eens te zien op Camping Bakkum!

Met gastvrije groeten, Denise Nijdam Sr. Receptioniste