Sorteren

Reviews over Castellane

Zeer goed

Ton
    20-7-2018

Op site beter sterke punten profileren waaronder wandel mogelijkheden , de veelheid aan cultuur in de nabije omgeving. Restaurant beter in de markt zetten. Me nu kaart zonder prijzen op de site zetten, . Wandelingen op de site zetten en contact leggen met bergsport en wandel vereniging.

pseudoniem
    20-7-2018

Ondanks het mindere weer( in mei) hebben we weer enorm genoten op Castillon!

Heerlijk op een ligstoel gelegen bij het zwembad, want het water was nog te koud en ook van het eten in het restaurant genoten!

Een heerlijke week gehad!

Zouden zo weer gaan...

Noortje
    12-7-2018

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Stonden op een prachtig plekje aan de rand van de (kleine) camping met uitzicht op de rots met kerkje van castellane. Camping heeft geen zwembad of ander water maar het meer ligt op 10 minuten rijden afstand. Supermarkt heel dichtbij evenals het dorpje zelf. Veel te doen in de omgeving. Sanitair gedateerd maar goed schoon.

Een mooie camping, gunstig gelegen vlakbij Castellane

Riny
    11-7-2018

Een mooie camping, gunstig gelegen vlakbij Castellane. Netjes en goed verzorgd. Vriendelijk personeel, ook dames van de receptie zeer behulpzaam en spraken Nederlands

Spectaculair!

Eveline
    10-7-2018

Prachtige omgeving, direct aan het water... Je valt van het ene in het andere spektakel bij elke bocht die we namen zó mooi daar!

Lavendelvelden, prachtige meren allemaal in de buurt!

Nette voorzieningen, aardig personeel.

Wat jammer was, was dat er veel vliegen waren. (Dit was overigens ook in de naastgelegen dorpjes zo, dus niet aan Huttopia te wijten). Na zonsondergang bleven ze pas weg..

Castellane scoort een 8,4 uit 10, op basis van 410 reviews