Sorteren

campings Castellane

Reviews over Castellane

Prachtige ruime camping met veel faciliteiten

Mieke
    9-9-2018

Het is fantastisch wat deze Nederlandse eigenaren hier hebben opgebouwd in de afgelopen jaren. Een prachtige, ruim opgezette camping met joekels van kampeerplekken, zo zie je ze zelden. Op een aantal plekken bovendien gewéldig uitzicht. De route er naar toe is wat lastig, elkaar passeren is vrijwel niet mogelijk, de regels vóór 14 uur naar beneden en ná 14 uur omhoog zijn er echt niet voor niets.

Op de camping zijn diverse faciliteiten, mooi zwembadje, mooi en ruim restaurant (helaas op het terras geen mooi uitzicht), winkeltje met dagelijks vers brood (bestellen), snackbar, mooie sanitairgebouwen, mooie wandelroute naar het meer met daar wat ligbedden en kano's van de camping. Helaas koelde het al eind van de middag af met onweersbuien en konden we 's avonds niet meer buitens zitten. Het ligt vrij hoog, dat scheelt echt een aantal graden met "onder aan de berg".

Nette camping in een schitterend gebied!

Ad en Patricia
    8-9-2018

Nette kleine camping aan de rivier du Verdon. Sanitair erg netjes. Nette kampeerplekken oa aan de rivier. Leuk zwembadje erbij. In de buurt zijn ontzettend veel leuke dingen te doen zoals: raften, kanoën, canoying, wandelen en mtb. Castelanne is een leuk dorpje vlakbij waar je gezellig kunt eten/drinken.

Mooie camping aan prachtige rivier!

Fam. Verwaayen
    7-9-2018

Fijne schaduwrijke camping aan de rivier.

De camping bestaat uit twee delen, het gedeelte aan de kant van de rivier is absoluut het mooiste om te kamperen. Het personeel is erg behulpzaam en aardig.

We hebben via de camping o.a. een rafting trip geboekt, die was geweldig.

Geweldig

Niek
    6-9-2018

Een geweldige camping. Wij zaten in een lodge tent, echt schitterend. In de nachten kan het er wel koud zijn maar daar kan je jezelf op kleden.

Camping was voor ons groot genoeg. Ons zoontje van 1,5 had het super naar zijn zin.

Zwembad is heerlijk verwarmd maar kan me voorstellen als de camping vol zit, het zwembad aan de kleine kant is. Gelukkig was dit bij ons niet het geval.

Verder is de service perfect, als er iets was kwam er meteen iemand om het te fiksen.

Omgeving is schitterend! Veel te doen voor jong en oud. Vooral de rit naar Valberg (ski gebied) is een aanrader.

onvriendelijke eigenaar

RoAn
    3-9-2018

De Camping was echt Super mooi. Helaas vonden wij de Eigenaar onvriendelijk. Bij aankomst kon er nog geen Goeie dag af . Daar tegen is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Met een closetrol over de camping lopen is echt uit de jaren 60. Vooral als je ook nog in je blootje loopt. verder de plaats om af te wassen vie erg tegen bij regenachtige dag ( geen overkapping ) dus afwassen met de paraplu boven het hoofd. misschien een optie om toch het dak door te trekken. Ook als je staat te douchen en de wind komt van de verkeerde kant sta je behoorlijk in de tocht ( misschien handig om hier toch een afscheiding te plaatsen ). verder hebben wij er erg genoten.