Sorteren

campings Castellane

Reviews over Castellane

Fantastisch gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Eva
    14-11-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Fantastisch mooie omgeving. Zwembad is klein, maar niet erg met zo een mooie rivier vlakbij. Jammer dat het bij het restaurant een dooie boel is. Patat krijg je in kartonnen bakje, ziet er niet uit. Er wordt vrijwel nooit een optreden of iets geregeld op het terras, dus gezellig een drankje op het terras drinken zit er niet bij. De lichten zijn er zelfs uit. Echt jammer want hier valt zeker wat van te maken, ook omdat we hier jaren geleden waren en toen was het wel echt gezellig. Hopelijk wordt dat weer opgepakt of andere eigenaar restaurant. Het personeel van de camping is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Onze kinderen vonden de speeltuin en tafeltennistafels een leuke ontmoetingsplaats voor kinderen, zeker omdat zij niet echt het animatieteam opzochten, hier ontmoetten zij ook andere kinderen.

Heerlijke vakantie in de Provence!

Bert-Jan en Irma
    3-11-2018

Wat een prachtige plek. Heerlijke vakantie in de Provence op een gastvrije camping.

Prima vacantie verblijf

Peter en Elly
    10-10-2018

Mischien bij het kraantje van het toiletgebouw een zeepdispensor.

Super!

Hendriks
    9-10-2018

We zaten bij de rivier. Onze kinderen, en wij zelf ook, hebben daar heel veel plezier van gehad. We gingen er met luchtbedden en banden vanaf.

Van de animatie hebben onze kinderen weinig gebruik gemaakt. Ze hadden veel te veel plezier van de rivier en het zwembad.

Samen met Nina en andere werknemers, ben ik een buitenrit gaan maken, een nachtrit met volle maan, in de bergen. Dit was echt super!

Ook ben ik nog een keer terug gegaan met mijn dochter om een buitenrit te maken. Zij is 7. Het ging en was super!

Waar we even aan moesten wennen waren dat er geen toiletbrillen waren. Daarentegen waren de wc's wel schoon.

Hele mooie ongeving, in the middle of nowhere

Fulko
    3-10-2018

Grote camping, erg mooi gelegen aan rivier de Verdon. Afhankelijk van de waterstand in het stuwmeer staat het water in de rivier laag: je kan mooi met je bandje of luchtbed op de rivier of georganiseerd doen aan canyoning of aqua rondo. Bij hoog water is de stroom erg sterk en is zwemmen niet mogelijk: wel gaaf om dan te raften!

Grote pluspunt: leuk en afwisselend entertainment, elke avond! Heel groot nadeel, vooral bij jeugd bij wie de handjes verkleefd zijn aan de GSM: Er is geen bereik via een provider, daarvoor dien je naar het dorp te rijden. Er is een Wifi zender, geschikt voor 50 man, niet voor 5000 mensen. Deze doet dus ook niets. Voor ons was 3 weken geen telefoon te doen, voor de jeugd echt niet, en dat kregen we te horen! 's nacht kan het koud worden in de bergen, gelukkig had onze mobile home een kachel!