Carnac/Carnac-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Carnac/Carnac-Plage voor je op een rij gezet:

campings Carnac/Carnac-Plage

Reviews over Carnac/Carnac-Plage

Vakantie Le Lac

Harrie,
    25-9-2018

Mooie camping, grote plaatsen, prima sanitair.

Bij aankomst geen info over camping (telefoonnummers), receptioniste beheerste de engelse taal niet, helaas stokbrood misgelopen.

Gereisd anders in september 2018

uitstekend

Angelique Metten-Buscman,
    9-9-2018

We hebben, net als 5 jaar geleden, een heerlijke tijd bij jullie gehad. Super fijne zonnige plek, keurig schoon sanitair, heerlijk zwembad en vriendelijk en behulpzaam personeel. Top! We komen beslist weer terug. Met vriendelijke groet, Angelique Metten-Buschman

Gereisd anders in september 2018

Goed verblijf gehad

Sandra,
    28-8-2018

Wij hebben hier een mooie week met onze camper gestaan. We hadden een plek aan het stuwmeer gereserveerd en dat beviel uitstekend. Met de warmte hadden we daardoor wat wind om af te koelen. Mooi uitzicht over het stuwmeer en de rivier. Leuke aktiviteiten voor de kinderen, onze zoon van 11 heeft gezeild op de rivier.

Sanitair gedateerd maar redelijk schoon. Bij de receptie konden we ook terecht met Engels, dat was prettig. Mooie omgeving, ook op de fiets goed te doen. Trinité sur Mer en de menhirs zijn de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd anders in augustus 2018

Camping ziet er goed uit, het vinden van een plek vond ik

Bertrand,
    24-8-2018

Camping ziet er goed uit, het vinden van een plek vond ik minder, dit wordt niet bij gehouden dor de receptie. dus ben je een half uur een rondje aan het rijden voor een plek. dat kan beter. de prijs is aan de hoge kant maar als je Bordeaux wil bezoeken heb je geen andere keus.

Cecile,
    20-8-2018