We hebben een aantal aanbieders voor Cargese voor je op een rij gezet:

camping Cargese

We hebben een aantal aanbieders voor Cargese voor je op een rij gezet:

Reviews over Cargese

Mooie en fijne camping, jammer van de buren

Sander,
    19-8-2018

Mooi gelegen terrassencamping met uitzicht over de baai, een hele mooie plek. We zaten in een huisje met uitzicht over de baai. Met de auto ben je zo op het strand en de camping heeft een aardig zwembad en prima faciliteiten. Nadelen: de aan het strand gelegen Club Med zorgt voor geluidsoverlast. En wij waren er in het weekend van het Carchese Sound Festival (dance muziek van 23.00 tot 7.00 gedurende drie nachten) op het strand. Check dus de data als je daar geen last van wilt hebben. De campingeigenaar informeerde ons pas een dag van te voren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Maryse,
    17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Relaxed weekje gehad

Jasper de Munck,
    16-8-2018

Je kan wel reserveren, maar alleen voor een week. Wij hadden even gemaild en er zou wel plek zijn. Wij hadden het laatst beschikbare plekje. Goed genoeg voor ons. Leuk zwembadje voor de kinderen en lekker brood op bestelling. Sanitair was ok en verder was Torracia een prima uitvalsbasis voor een paar tripjes. Vanuit Cargese een boottocht naar de Callanches gemaakt. Dit kun je op de camping boeken en was geweldig! Een must do! Verder was Piana erg mooi en is ook het strandje Ficajola een paradijsje (spannend weggetje, dat wel). De D70 en D84 naar het Noord-Oosten zijn prachtige wegen en ook de route naar Ota en Evisa zijn echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ideale ligging

Heleen Asche,
    9-8-2018

Mooie ligging. Vlakbij een schitterend strand. Iedeale ligging om uitstapjes te maken. Bungalow ligging in de schaduw, mooie grote schaduwrijke veranda.

Gereisd anders in augustus 2018

Schaduwrijke camping op 5 autominuten van zee

Evi van Klinken,
    2-8-2017

Terrassencamping direct aan de weg gelegen. Vlakbij de weg hoor je de auto's wel goed. Heerlijke schaduwrijke plekken. Schoon en voldoende sanitair. Binnen 5 minuten ben je met de auto bij het strand, prachtig! Supermarkt is ook dichtbij. Prima camping om te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2017