• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Caorle

geweldige camping

Damelsa, 6-1-2018

als tiener 2x op deze camping geweest. geweldige tijd gehad! zo leuk dat we aankomend jaar met mijn Eigen kindjes van 1 en 3 daarheen gaan. zo te zien zijn er aardig wat dingen bij gekomen (piratenschip zwembad, beach bar, luna park)

alleen jammer dat er voor het luna park extra betaald moet worden, het is al niet goedkoop. dat zou eigelijk een camping service moeten zijn voor de kinderen.

Het betalen voor mijn libedjes bij het zwembad vind ik niet zo erg, dat scheelt weer dat vervelende handdoekje leggen. Alleen zeer spijtig dat de bedjes bij het piratenschip duurder zijn als bij de andere zwembaden.

leuke dingen om te doen in de omgeving, (dagtrip venetie, 2 aquaparken, markt, stadje caorle)

we hebben er zin in!

Prima

Rub, 4-1-2018
    Groot zwembad, genoeg bedjes (tegen betaling maar dan heb je geen last van handdoekleggers), lekker dicht bij het nette strand, mooie nieuwe mobilhome met vaatwasser (vd camping zelf)

Zeker een aanrader

B. Wigman, 30-8-2017

Fijne, ruime plekken met voetgangerszone. Mooi zwembad hoewel wij hier iets misten om te spelen voor onze jongste van 1 1/2. Het strand is goed bereikbaar via een pd tot over het zand. Stadje zelf is met 2 kleine kids net te ver lopen om een ijsje te halen. Wel is er een ijssalon op de camping. Het restaurant was heerlijk en goed geprijsd! Animatie was enthousiast, alleen hoofdzakelijk Italiaans eat het net beetje lastig naakt.

En de muggen!! Die maken het net iets minder prettig en prikken ook door de Deet heen. Er wordt 3x in de week gespoten, maar weinig merkbaar effect. Jammer... wij sliepen in een safari lodge tent (glamping) en deze was Top!!

Leuke camping!

Claudette, 24-8-2017
    In juli zijn we 2 weken op deze camping verbleven. De camping is goed bevallen, natuurlijk zijn er plus en minpunten. De receptiedame vonden wij erg chagarijnig en geïrriteerd doen. Na een lange reis zit je daar niet op te wachten! We wisten dat er veel muggen zaten, maar over het algemeen was het goed te doen. Haal wel je spullen naar binnen als ze gaan spuiten. Wij zaten bij het strand gedeelte, heerlijk rustig. Animatie en zwembaden zijn top. Camping ligt dichtbij Caorle, super leuk dorpje! In sommige winkels hebben ze liever niet dat er kinderen binnen komen. Restaurant op de camping is goed en het winkeltje heeft normale prijzen (ietsjes duurder dan de gewone supermarkt, maar niet overdreven duur) Als je via de camping boekt dan krijg je bij je boeking te horen welke caravan je krijgt, super fijn omdat van te voren te weten!

Een gezellige camping aan zee met prima sanitair

Anton, 22-8-2017
    Een kleine camping, direct aan zee, met prima faciliteiten zoals ligbedden, douches en een strandtent waar je goed kunt eten en drinken. Het sanitair wordt 3-4 keer per dag schoongemaakt, echt top. Het zwembad is schoon en heeft voldoende ligbedden met parasols. Camping en ook zwembad 'sluit' tussen 13 en 15 uur. Caorle ligt 7 km van de camping af. Een grote supermarkt (Alipert) op 500 meter. Je kunt vanaf Treporti en Punta Sabioni naar Venetie en de eilanden rond Venetie (35 minuten), zeker een aanrader! Wij waren met een tent, nodig is dan een grote staanplaats (Azurro). Veel Italianen en Duitsers op de camping. Caorle is toeristisch en heeft veel winkels. Het zwembad is max 130 diep, veelal geschikt voor de kids. Een badmuts is niet nodig. Verder zijn er sportfaciliteiten zoals beachball, voetbal, tennis, etc. Het restaurant op de camping is sober. Kortom een prima camping voor gezinnen, kleinschalig en heerlijk aan zee!
Caorle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 278 reviews