Sorteren

Gezellige, gemoedelijke camping!

Monica
    10-8-2018

+ Vriendelijke eigenaren/personeel!

+ Caravan wordt naar plek gebracht.

+ Warm water bij de douches. Afwaswater zelfs heet!

- Geen plankje om douchespullen op te zetten of spullen droog weg te leggen.

- Stonden op rij G6. Plek had geen zeezicht omdat bomen te hoog zijn.

- Mooiste plekken voor vaste campinggasten.

- Matige animatie.

- Geen verlichting bij voetbalveld en tafeltennistafels.

Openbaar strand. Via pad onder de weg en trap te bereiken. 's Weekends te druk.

+/- Zwembad redelijk. Genoeg bedjes.

- Treintje komt niet helemaal boven (zwembad) of beneden (strand). En dat is met +30gr. een hele beproeving!

Naar centrum Calella is goed te lopen. Winkels niet aan boulevard.

1e keer Spanje. Al met al een fijne vakantie gehad en we komen zeker nog een x-tje terug!

Mooi uitzicht.

Van der Leetjes
    5-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een plek met een fantastisch uitzicht. Zoals iedereen al schrijft is de camping stijl het treintje was dan ook echt een uitkomst. Met de fiets omhoog is zelfs voor de geoefende fietser niet te doen.

Strandjes: Mooi om te snorkelen. De trein rijdt er meerdere malen per uur langs dit hebben wij niet als storend ervaren.

Voor de geluidsgevoelige mensen:

Snelweg: op sommige plaatsen op de camping hoor je de snelweg erg goed op andere daarentegen weer niet. Je kan de auto’s op de snelweg zien rijden vanaf enkele plaatsen.

Doorgaande weg voor de camping is redelijk druk dit hoor je, zeker als het rustig is op de camping.

Animatie enkele avonden per week tot 23.30 uur. Geluid is hard maar geen overdreven bas daardoor minder storend. Sanitair: water altijd warm, kon zelf regelen. Fijne harde straal die zelfs bleef lopen als de douche uit was 😉 dit werd niet gerepareerd. Achterland minder.

Een prachtige Camping in een natuurlijke omgeving!

Antoinette
    6-7-2018

Fijne familiecamping, veel planten/bloemen en bomen. Dichtbij het strand. Er is een zwembad en Wi-Fi aanwezig. Restaurant en de mensen die er werken zijn behulpzaam en vriendelijk. Het geeft je een thuisgevoel. Dichtbij het plaatsje Calella, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. Je kan met de trein of bus naar Barcelona of andere plaatsen. Veel markten in de buurt die je kunt bezoeken. Streekproducten volop restaurants en winkelcentrum. De camping ligt gunstig wel bestaat deze uit verschillende plateaus / niveaus op de berg. Voorheen zat hier een familie met een boomgaard waar veel fruit groeide. Nu staan er nog een aantal citroenbomen. Er is genoeg schaduw en het zijn ruime plekken om te kamperen. Ik raad iedere kampeerder aan om deze camping minstens 1x te bezoeken. Een klein paradijs op deze aarde.

K
    3-5-2018

Rustige kleinschalige camping.

Nu 2 jaar in het na seizoen geweest (augustus/september) door de weeks rustig in het weekend drukker met de Spanjaarden die daar hun vaste plek hebben.

Goede schoonmaak van toiletten en douches, wel wat verouderd en niet alle douches functioneerde goed.

Wel een erg steile camping.

Prima camping, gunstig gelegen aan strand en centr

Pelgrim
    23-8-2016

Camping was netjes verzorg en personeel heel erg vriendelijk. Gunstige ligging aan strand en centrum van Calella. Nadeel was de steile wegen omhoog op de camping om met de auto bij je plek te komen.

Calella scoort een 8 uit 10, op basis van 465 reviews