Sorteren

Reviews over Caldonazzo

Tegenvaller...

Verhoeven
    13-5-2018

Na alle goede reviews besloten camping Mario te bezoeken. We zijn vanaf het Gardameer naar het Caldonazzo meer gegaan. Camping is kleinschalig, voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen en alles in het geheel wordt zeer netjes bijgehouden. Leuk verwarmd zwembad. Ligging optisch heel mooi tussen de bergen, maar wij vonden de omgeving minder. Caldonazzo meer straalt in de meivakantie nog weinig gezelligs uit.. Komt misschien ook door de straat en woonhuizen welke zich tussen het meer en de campings bevind. Weinig mogelijkheden tot uitlaten van je hond.

Al met al was het voor ons een tegenvaller en zijn we na 3 dagen vertrokken, terug naar het Gardameer.

Lekker genietwn

Carola
    28-4-2018
    Super leuke camping, stukje rijden voor bezienswaardigheden. Zwembad heerlijk! Stacaravan basic was wel erg basic!

Geweldig!!

Familie Loven
    28-1-2018

Punta Indiani is een familiecamping waar ik al sinds 1986 naar toe reis. Er is in de tussentijd gelukkig weinig veranderd qua camping zelf en bebouwing rondom. Een gezellige camping waar het na 22.00 lekker rustig is en je kan genieten van een glas rode wijn.

Geen disco, geen animatie, geen stress en vooral geen tijd in de gaten hebben. Gewoon vakantie. Ook het meer is na al die jaren schitterend gebleven, mooi helder water en wist u dat dit één van de warmste bergmeren van noord Italië is? Ok, de trein is misschien wat minder maar na 2 dagen hoor je deze al niet meer, je had er in 1990 moeten komen, die treinen maakte pas lawaai. Er is rondom lago di caldonazzo genoeg te zien en te beleven alleen moet je wel even naar de plaatselijke VVV. 2018 zijn we weer even terug..... even bijkomen.

De fijnste camping aan Lago Calceranica

Zevenbergen Marieke
    4-8-2017
    Fijn plekje waar we nu voor de 4e keer komen. Elk jaar zijn we weer verrast door de ligging en de goede sfeer. Plekken zijn ruim en sinds deze zomer is het comfort van het sanitair flink verbeterd, echt fijn. Je kunt hier heerlijk koffie drinken met je voeten in het water of zwemmen op de camping zelf, of net buiten de slagboom aan een opvallend rustig strandje met geweldig uitzicht over het meer onder de bergen. 100 meter verderop zijn twee prima restaurants, 1 met prima pizza, 1 met een super leuke speeltuin met relaxte parkachtige loungetuin en een uitgebreide kaart en goddelijke cappuccino in de ochtend. Helaas is daar wel regelmatig een feestje dat je op de camping soms iets te goed kunt horen. Het meer is schoon, relaxt en niet koud. Het campingpersoneel is vriendelijk en attent. Aanrader als doortrekcamping waar je een paar nachtjes kunt blijven. Tip: vermijd eventueel de donderdag, de vrijdag en zaterdag of ga dan een avondje uit, dan heb je ook geen last van de muziek.
Caldonazzo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 96 reviews