Sorteren

Reviews over Caldonazzo

Mooie camping!

Mira
    9-9-2018

Gezellige camping met veel Nederlanders. Het meer is heerlijk, schoon en leuk om in te snorkelen. Mooie omgeving, vooral de wandeling naar de waterval is een aanrader. Sanitair is modern en schoon. Ook veel tieners aanwezig.

Fantastische vakantie op een fantastische camping!

Paul L
    7-9-2018

Fantastische 12 dagen vakantie gehad op Mario Village. Wij zaten in een nieuw huisje Suite Garden Paradise, schoon, netjes, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Restaurant is helemaal top, lekkere gerechten! Zwembad is heerlijk en wat temperatuur betreft perfect voor ons en onze kinderen van 3 en 5. Animatie is geweldig, ze maken er echt een leuk feestje van! Ik kan eerlijk gezegd geen negatief punt bedenken over deze camping, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt. Omgeving en het meer is ook helemaal top, we hebben veel gedaan en bekeken, genoeg te doen dus in de omgeving. Geen moment hebben we ons verveeld. Het is dat we niet 2 keer naar hetzelfde willen maar anders zouden we hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Gewoon goed

Lieneke Sijp
    15-7-2018

Heerlijke rustige camping. Er rijdt elk half uur een trein langs de camping wat echter niet hinderlijk was. Na elf uur ' s avonds reed hij niet meer. Toiletgebouw was eenvoudig maar schoon. Werd om elf uur 's avonds nog gecontroleerd. In de buurt hoorde je af en toe wel muziek maar vond dit niet vervelend.wat ik wel hinderlijk vond was dat er 's avonds laat nog heel veel glas in de glasbak werd gegooid, dat maakt pas echt veel herrie. We hebben het er prima naar ons zin gehad al gaan we er niet meer naar terug maar dat is omdat we nooit twee keer naar dezelfde camping gaan

Geweldig!!

Familie Loven
    28-1-2018

Punta Indiani is een familiecamping waar ik al sinds 1986 naar toe reis. Er is in de tussentijd gelukkig weinig veranderd qua camping zelf en bebouwing rondom. Een gezellige camping waar het na 22.00 lekker rustig is en je kan genieten van een glas rode wijn.

Geen disco, geen animatie, geen stress en vooral geen tijd in de gaten hebben. Gewoon vakantie. Ook het meer is na al die jaren schitterend gebleven, mooi helder water en wist u dat dit één van de warmste bergmeren van noord Italië is? Ok, de trein is misschien wat minder maar na 2 dagen hoor je deze al niet meer, je had er in 1990 moeten komen, die treinen maakte pas lawaai. Er is rondom lago di caldonazzo genoeg te zien en te beleven alleen moet je wel even naar de plaatselijke VVV. 2018 zijn we weer even terug..... even bijkomen.