Reviews over Caldonazzo

Gezellig!

Ad de Kort,
    25-11-2018

Mooie camping, gezellig en super personeel. Prachtige omgeving.

Mooie camping!

Mira,
    9-9-2018

Gezellige camping met veel Nederlanders. Het meer is heerlijk, schoon en leuk om in te snorkelen. Mooie omgeving, vooral de wandeling naar de waterval is een aanrader. Sanitair is modern en schoon. Ook veel tieners aanwezig.

Fantastische vakantie op een fantastische camping!

Paul L,
    7-9-2018

Fantastische 12 dagen vakantie gehad op Mario Village. Wij zaten in een nieuw huisje Suite Garden Paradise, schoon, netjes, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Restaurant is helemaal top, lekkere gerechten! Zwembad is heerlijk en wat temperatuur betreft perfect voor ons en onze kinderen van 3 en 5. Animatie is geweldig, ze maken er echt een leuk feestje van! Ik kan eerlijk gezegd geen negatief punt bedenken over deze camping, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt. Omgeving en het meer is ook helemaal top, we hebben veel gedaan en bekeken, genoeg te doen dus in de omgeving. Geen moment hebben we ons verveeld. Het is dat we niet 2 keer naar hetzelfde willen maar anders zouden we hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Aanrader!

Familie Arkes,
    5-9-2018

Camping prachtig gelegen tussen de bergen, geweldig uitzicht. Mooi aangelegde, schone camping. Direct aan het prachtige Caldonazzo meer, schoon, warm meer. Zwembad niet zo groot, geen glijbanen, verder wel prima. Veel leuke restaurantjes aan het meer, binnen 5 minuten lopen.

Op een half uurtje afstand kan je een prachtige (redelijk pittige) wandeling maken naar de top van een berg waar je beloond wordt met een geweldig uitzicht op het Caldonazzo en Levico meer.

NB: wel ca 95% van de campinggasten Nederlanders, animatie ook in Nederlands

voor herhaling vatbaar

Peter,
    26-8-2018

Gemoedelijke familie camping met mooi zwembad en vriendelijk personeel.

De Mobile Home Basic was prima uitgerust.

Alleen jammer dat er geen aparte parkeerplaats is voor de auto's . Nu was het wel erg vol op de camping door de geparkeerde auto's bij de caravans en tenten.

Caldonazzomeer was lekker warm en erg schoon.