We hebben een aantal aanbieders voor Caldonazzo voor je op een rij gezet:

Reviews over Caldonazzo

Pracht camping !

Johan,
    2-2-2019

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk).

Rovereto zeer de moeite waard !

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellig!

Ad de Kort,
    25-11-2018

Mooie camping, gezellig en super personeel. Prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Mooie camping!

Mira,
    9-9-2018

Gezellige camping met veel Nederlanders. Het meer is heerlijk, schoon en leuk om in te snorkelen. Mooie omgeving, vooral de wandeling naar de waterval is een aanrader. Sanitair is modern en schoon. Ook veel tieners aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie op een fantastische camping!

Paul L,
    7-9-2018

Fantastische 12 dagen vakantie gehad op Mario Village. Wij zaten in een nieuw huisje Suite Garden Paradise, schoon, netjes, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Restaurant is helemaal top, lekkere gerechten! Zwembad is heerlijk en wat temperatuur betreft perfect voor ons en onze kinderen van 3 en 5. Animatie is geweldig, ze maken er echt een leuk feestje van! Ik kan eerlijk gezegd geen negatief punt bedenken over deze camping, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt. Omgeving en het meer is ook helemaal top, we hebben veel gedaan en bekeken, genoeg te doen dus in de omgeving. Geen moment hebben we ons verveeld. Het is dat we niet 2 keer naar hetzelfde willen maar anders zouden we hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Familie Arkes,
    5-9-2018

Camping prachtig gelegen tussen de bergen, geweldig uitzicht. Mooi aangelegde, schone camping. Direct aan het prachtige Caldonazzo meer, schoon, warm meer. Zwembad niet zo groot, geen glijbanen, verder wel prima. Veel leuke restaurantjes aan het meer, binnen 5 minuten lopen.

Op een half uurtje afstand kan je een prachtige (redelijk pittige) wandeling maken naar de top van een berg waar je beloond wordt met een geweldig uitzicht op het Caldonazzo en Levico meer.

NB: wel ca 95% van de campinggasten Nederlanders, animatie ook in Nederlands

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018