Cala d'Or

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

campings Cala d'Or

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Dagen regen127588444791411

Reviews over Cala d'Or

• 8URBAIN Foubert08-09-2019

Had dit niet verwacht

Cala d'or is een mooi stadje waar je heel rustig kunt rond kuieren een gedeelte autoloos alles op wandel afstand bv de jachthaven 15 minuten ven het centrum en Cala Gran op 200 meter .Ook het openbaar vervoer geeft veel mogelijkheden naar alle plaatsen op Mallorca.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jessica Gerritsen15-08-2019

Leuke dorp, niet erg veel te doen

Leuke dorpje, met een geweldig gezellig centrum. In de omgeving is redelijk wat te doen, maar niet voor een hele week. Bussen zijn niet echt goedkoop, zoals wij kunnen van Malta, Lanzarote.. Je pakt dus niet zo snel de bus elke dag. Afstand tot Palma helaas te ver, je kunt dus geen stedentripje doen. Verder is het dorp erg schoon, aardige mensen, goede supermarkten. Leuke baaien, prachtige stranden, helder water. Veel rotsen, mooi zand.

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving

augustus 2019

• 9Jo15-08-2019

Blijft mijn favo op Mallorca. Prachtige baaien en leuk stadje voor in de avond.

augustus 2019

• 10M.G02-08-2019

Zo ontzettend mooi!! Tijdschrift plaatjes

Cala Azul Park ligt op 5-7 min lopen van het echte centrum met vele winkeltjes en restaurantjes. Er rijdt ook een treintje €4,50 volwassenen, €3,- kids. Maar het is echt te lopen en ook nog eens heel gezellig. Bij The Pirate restaurant zelfs frikandel en kipnuggets voor de kids. Vee nl-sprekenden! Zelf hebben we meerdere keren gegeten tegenover ons park (azul) bij Paparazzi. Héérlijk!!!! Alles zelfgemaakt, echt top!! Leuke straatjes! Ontzettend mooie baaien. Tijdschrift plaatjes. Cala Azul park heeft een trapje bij de rotsen waarna je in zee kunt. Bij Esmeralda park een zandstrand. Je kunt verschillende (dure) uitstapjes maken met een glasbodemboot, een bustour naar oa Palma (€75,- pp) parasailing etc. Cala d’or Is echt een heel mooi stuk Mallorca. Eigenlijk gaan wij nooit terug naar waar we al geweest zijn maar dit wordt lastig kiezen volgend jaar;)

• 9Cultuur

• 9Thea Mulders02-08-2019

Super geweldige vakantie gehad

Een prachtige plek om naartoe te gaan, mooie baaien, wij zaten in adult hotel Sentido Tucan, een zeer goed hotel, goede service, eten, schoon, leuk animatie team in de avond leuk programma, kortom een hotel om aan te raden. Wij zaten zeer centraal, dicht bij het shoppingcenter en vlak bij de mooie baai Cale Gran. Daar zijn leuke eettentjes en je kan voor geringe prijs een waterfiets huren met glijbaan, kost voor 5 pers nog geen € 15 voor een uur, ook leuk om te doen. Bushalte vlakbij, zijn zelf dagje Palma geweest, mooie stad. Kosten van bus € 8,70 heen per persoon en terug zelfde bedrag. Met ov ben je 1 uur en 3 kwartier onderweg, maar je ziet dan ook veel. Een ritje maken met het treintje kost € 2,50, wil je helemaal rond kost het € 4,50. Leuk om te

je wordt wel beetje door elkaar geschud. Mooie haven met prachtige boten. Kortom er is veel te doen

• 7Melissa26-07-2019

Heel leuk

Cala D'or is een hele leuke, gezellige plek. Wij verbleven in Cala Egos, ongeveer 6 minuten rijden naar Cala D'or centrum. We hebben erg genoten van de mooie omgeving. Kleine, mooie strandjes met helder water en bij sommige stranden ook mooie rotsen om vanaf te springen. Er zijn veel leuke restaurantjes en winkels en je kan je er goed vermaken. Wel wat toerisme natuurlijk, maar een ideale plek om te zitten, vooral met gezin of wanneer je een wat rustigere vakantie wil. Erg van genoten!

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Nicolet24-07-2019

Leuk plaatsje!

Prachtige baaien! In hoogseizoen wel druk. Leuke winkels en zeer veel terrassen en restaurants.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

• 9Leanne17-07-2019

Geweldige ervaring, wij komen terug!

Prachtige omgeving met kleine baaitjes. Erg leuk om ze allemaal te ontdekken. Wij zaten in hotel calimera es talaial. Het strandje dichtbij was perfect. Genoeg ruimte en erg mooi. Wel koud zeewater! Moet je even doorheen..

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Chantal Van rooy09-07-2019

Geweldig plaatsje, echt een aanrader

Cala d'Or is een prachtig plaatsje op mallorca. Met een prachtige jachthaven met boten waar je alleen maar van kan dromen. Het heeft leuke winkeltjes en eetgelegenheden voor ieder wat wils voor betaalbare prijzen. Het heeft verschillende prachtige baaien met ligbedden. Een aanrader is om in de haven een klein motorbootje te huren met snorkel toebehoren en naar een baai te varen en er heerlijk te snorkelen. Ook heeft cala d'Or een prachtige omgeving om te gaan wandelen bv naar de ruïne of langs de rots achtige wanden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

september 2018

• 8fam. Wilbers15-06-2019

Fijne en gezellige locatie.

Gezellige locatie met veel winkels, restaurants en mooie jachthaven. Het beste om op de middag een kleinigheid te eten zijn de spaanse tavernes. Geen hoogbouw. De gebouwen mooi wit gehouden met het nodige groen eromheen. Lawaai van de annimatie stopt om 22.30u. We hebben hier een fijne vacantie doorgebracht in hotel sentido Tucan.

Gereisd met vrienden in mei 2019

10 van de 911 reviews gezien