We hebben een aantal aanbieders voor Cagnes-sur-Mer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cagnes-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Cagnes-sur-Mer

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard geweldig.

Annie Geven,
    11-1-2019

Dit hotel is geweldig. Met de kerstdagen oud en Nieuwjaarsdag 2019 met het eten en de kerstversiering, een 10 plus. Ook het eten voor de feestdagen heel goed. Personeel alles perfect ze stond een altijd voor je klaar. We gaan zeker nog terug hebben heel veel hotels gehad in die streek. Maar dit was voor ons klasse.

Gereisd met partner in december 2018

Zeer relaxed en fijn

Esther,
    31-8-2018

Leuke nette camping. Alles wordt netjes bijgehouden en het restaurantje is prima om ‘s avonds een hapje te doen. Toiletten en douches waren echt in zeer schone staat en je kan je broodjes/croissants/stokbroden ‘s morgens bestellen. Wij waren met 2 jongens onder de 10 en dat was echt perfect.. voetballen, volleyballen, tafeltennis, voetbalbakken, alles leuk en lekker relaxed. Na 10/11h is het lekker stil waar wij persoonlijk van genoten. Wij zaten aan de weg maar als daar om het half uur ‘s avonds een auto reed was het veel, totaal geen last van gehad. Perfecte uitval basis om naar bij Monaco en Nice te gaan. Ook oude dorp is een aanrader! Auto heb je wel nog al heb je ook een pendelbus richting strand. Onze stacaravan was wel iets verouderd van binnen maar wel gewoon netjes schoon. En we hadden nieuwe matrassen die wonderbaarlijk goed lagen, ook wel zo belangrijk. Vriendelijke mensen wat alles aangenaam maakte. Kortom leuke camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele fijne camping!

Eva,
    12-8-2018

Zeer vriendelijk personeel! Heerlijk zwembad, mooie afgebakende staanplaatsen, fijne sfeer, rustig. Strategische ligging.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige familiecamping!

FredLe,
    4-8-2018

Via Eurocamp geboekt. Geen zorgen over eindschoonmaak. Wel veel last van muggen. Neem Deet mee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

John & Yvonne,
    25-9-2017

Wij verbleven de 2 middelste weken van september in een stacaravan (FIDJI)

+ deze was zeer schoon

+ locatie van onze caravan was erg goed, ook een ruime plaats

+ vriendelijke eigenaren, vragen werden netjes beantwoord (lege gastank werd bv binnen 5 min verwisseld!)

+ camping ligt zeer centraal t.o.v. Nice-Monaco-Ventimiglia-Cannes etc. etc.

+ bus nr 41 voor de camping € 1,50 naar het strand of treinstation.

- uitzicht vanaf terras caravan was niet naar alle kanten even mooi dit was bekend dus ook geen probleem

- camping word gescheiden door een weg waarvan drukte erg meeviel

Gereisd met partner in september 2017