Reviews over Busserolles

Geweldig

Horace en Marijse,
    7-10-2017

De camping ligt op een enorm perceel .met slecht 6 kampeer plaatsen .Er is een geweldig zwembad dat op een natuurlijke manier gefilterd wordt.De eigenaar Peter is een geweldige gastheer.Het sanitair is schoon en ruim voldoende voor het aantal plaatsen.In het dorpje Busserolles is een restaurant waar men voor een klein bedrag en goede maaltijd heeft.Tegenover het restaurant is een bakker met een klein kruideniers- winkeltje.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke rustige natuurplek

B en L,
    24-6-2017

''s Nachts hoor he de uilen bij vaak een schitterende sterrenhemel. Zowel schaduw als nog even genieten vin de ondergaande zon. Ekologisch zwembad is heerlijk! Een hele fijne plek om te zijn!

Gereisd met partner in juni 2017

Zo heerlijk!!

Anna Bruin,
    11-6-2017

Vanaf het moment dat ik werd opgehaald van het vliegveld door de eigenaar Peter, tot het helaas alweer tijd was om tegaan, heb ik me zo relaxed, ontspannen en goed gevoeld dat ik eigenlijk nu meteen terug wil. Het huis, het heerlijke veld, het zwembad, de rust Het franse ontbijtje op m'n verjaardag....

Petits-Fours Tot snel en heel erg bedankt!!!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Fijn huis veel ruimte en privacy

Marco Boegman,
    24-2-2017

30-08-2016 een heerlijk huis met een heerlijke buiten keuken zodat je lekker buiten kunt leven . wij waren daar als naturist terwijl de camping dat nog niet was dus totale vrijheid was er op dat moment niet ( zwemmen in een zwermbroek brrr ) maar bij het huis konden wij ons zelf zijn. dank zij de perfecte gastheer en gastvrouw is het evengoed een heerlijke vakantie geworden , (niets is peter te veel) dit jaar komen wij graag terug op Domaine Naturiste Petits fours om weer heerlijk te genieten van de omgeving , de camping . en de gastvrijheid en de ongedwongen zweer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Aan te raden!

Alie en Bert de Vries,
    15-5-2016

Vanwege veranderde omstandigheden elders moesten wij op zoek naar een nieuwe vaste plek voor onze caravan. Na een zoektocht op internet stuitten wij op camping Petits-Fours, pakweg tussen Angoulême en Limoges in de top van de Dordogne. Afgelopen weken zijn we er heen gegaan en maakten kennis met de eigenaar (Peter), die ons hartelijk welkom heette. Hij leidde ons rond op de camping en liet zien wat de mogelijkheden waren. We mochten zelf een plek uitzoeken in het bos. Er werden snel nog even een twee dode bomen geruimd en verzaagd en de grond werd een beetje geëgaliseerd met wat zand uit zijn eigen zandgroeve. Aan materieel en daadkracht geen gebrek! Het werd een ruime prachtige plek, geheel naar onze zin. Precies wat wij zochten: naturistisch, zon en schaduw, mooie natuur, ruime vergezichten, wandel- en fietsmogelijkheden, eenvoudig, kleinschalig, een natuurzwembad, mini-dorpje Busserolles met bar/brasserie en bakker op 2 km. afstand en op 6 km. afstand Piégut, met wekelijks een zeer grote markt en intermarché. Kortom, onze caravan gaat daar voorlopig niet meer weg.

Er zijn nog meer plekken voor de liefhebber!

Wij hebben weer een “huisje” in Frankrijk, waar we regelmatig zullen toeven.

Gereisd met partner in april 2016