We hebben een aantal aanbieders voor Bussang (Vosges) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bussang (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bussang (Vosges)

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Marian,
    30-10-2018

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

Gereisd met partner in september 2018

Voelde als thuiskomen!

Selma en Peter,
    18-9-2018

Voor ons een tweede keer op deze camping. Wederom fantastische week gehad.

Het voelde als “thuiskomen”.

Rust, gezelligheid, leuke animatie ,heerlijk zwembad en lekker restaurant .

Top team ! Gastvrijheid zeer hoog in het vaandel ! En zeer schoon op de camping.

Onze zoontje heeft ook genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping met top personeel!

Koos K,
    16-8-2018

Fantastische camping met bijzonder vriendelijk personeel. Geen gedoe met borgsommen (wij hadden een TAOS gehuurd) en toen we meldden dat we een wijnglas hadden gebroken was de reactie: " Geen enkel probleem, maar heeft u nu nog genoeg? Anders regelen we gelijk een extra glas". Dit hebben we echt wel eens anders meegemaakt. Het is tekenend voor de ontspannen en plezierige sfeer op deze camping. De accommodatie was keurig en helemaal top. Ook de bedden waren uitstekend. Het personeel was bijzonder vriendelijk en ook het restaurant was uitstekend. De voorzieningen (zwembad etc.) waren goed en netjes verzorgd. Mooie verzorgde camping met een prachtige ligging. Absoluut geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel fijn!

Rosa,
    1-8-2018

Wat een heerlijke plek! Overdag warm, savonds koelt het flink af, waardoor we heerlijk sliepen in onze vouwwagen. Het zwembad is precies groot genoeg voor het formaat camping, en erg schoon. Glijbaan zorgde voor extra vermaak. Door het warme weer hebben we het binnenbad bijna niet gebruikt. De kinderen speelden uren in het beekje/riviertje wat door de hele camping loopt: dammen bouwen, visjes vangen. Animatie leuk en enthousiast, wel vooral Franstalig. Voor onze kinderen geen probleem, die begrepen gewoon wat ze wilden begrijpen :-) Winkeltje klein en prijzig, voor brood prima. Wij komen zeker terug en proberen dan een plekje áan het beekje te bemachtigen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig gastvrij!

Martine,
    3-9-2017

Wat een verademing deze camping! Alle medewerkers waren stuk voor stuk enorm klantvriendelijk. Het beekje is echt ideaal voor de kids, zwembad en glijbaan voldoende voor ze en de Taos accommodaties heel luxe! Zoek je veel herrie, 24u per dag animatie en als mieren in het zwembad dan moet je hier niet zijn, hou je van een mooie omgeving, rust en ruimte en voldoende vermaak voor kleinere kinderen dan is dit de ideale locatie. Kinderen kunnen zelf van de waterglijbaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017