We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

campings Buskerud

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Buskerud

Fantastisch! Hier komen we beslist terug!

Ronald Sikking,
    21-8-2018

Een prima camping van reuze aardige en behulpzame Nederlanders. De camping heeft veel faciliteiten, o.a. zwembadje, fietsen, jeu de boules baan, kinderspeeltuin met trampoline, kleine supermarkt, vriezer voor koelelementen en een gezellige gezamenlijke uitstekend geoutilleerde keuken. Prima snelle hap verkrijgbaar. Goede uitvalbasis voor wandelingen e.d.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, kom zeker nog een keer terug!

Carlo,
    12-8-2018

Gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Is zowel een doorreis camping/hytter als een langer verblijf camping/hytter. Hytter sfeervol en compleet ingericht. Er is ook van alles te doen in de omgeving. Het berenpark is een aanrader. Door het warme weer was het water in het zwembadje helaas groen, maar we konden gelukkig wel zwemmen in de naast liggende rivier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gastvrij

Hans,
    11-8-2018

Vriendelijke ontvangst. Fijne en schone hytte. Prima sanitair. Aanrader voor de rondtrekkers door Noorwegen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog een keer lijkt me

Erwin,
    12-7-2018

Leuke camping. Veel mensen schrijven dat meneer wat “nors” overkomt, en dat is. Zo komt hij over. Maar als je even de moeite neemt om een gesprekje met hem te voeren blijkt het een keileuke Brabander te zijn!

Net sanitair, wat te veel grind op de camping en te weinig gras maar dat is mijn persoonlijke mening. Wel een (groot Intex) zwembad wat tijdens de hitte deze zomer voor heerlijke verkoeling zorgde.

Beheerders echtpaar doet er echt alles aan om het naar je zin te maken en om je de weg te wijzen naar de mooiste plekken in de omgeving.

Oja, de gratis afwasmachine was ideaal!

Gereisd met partner in juli 2018

Prima camping

Nettie Kuijer,
    6-9-2017

Vriendelijke (Nederlandse) ontvangst. Leuk voor een paar dagen als je op doorreis bent, want praktisch gelegen aan de 7: De weg van avontuur!

In het fjord achter de camping kan worden gevist en gezwommen.

Gereisd met partner in augustus 2017