Sorteren

Reviews over Burgh-Haamstede

Heel goed

Daan
    16-9-2018

Een goede camping en voor herhaling vatbaar

fijne vakantie gehad op deze camping

anita
    15-9-2018

positief :

Voldoende grote plaats,

Alles was heel netjes onderhouden

Heel vriendelijk ontvangst,

Veel fiets en wandelmogelijkheden in de buurt,

Dorpen (burgh-haamstede en renesse) niet veraf.

negatief :

binnenzwembad aan de kleine kant voor zo'n grote camping,

enkel zwembad buiten voor kinderen.

Maar desondanks toch wel goed kunnen zwemmen omdat er weinig zwemmers waren.

Ver lopen naar receptie en zwembad

Topcamping

Fam. Tumkaya
    6-9-2018

Een topcamping, echt de moeite waard om zelf te ervaren, de website van deze camping is geen sprookje.

nette familiecamping redelijk dicht bij zee

Frank
    12-8-2018

prima sanitair en goed betaalbaar eten in het restaurant. Jammer dat er geen zwembad met ligbedden bij is.

We gaan pas weer als we kleinkinderen hebben

B.
    9-8-2018

Top camping, voor als je met KLEINE kinderen reist. Echt werkelijk alles, alles wat je met kleine kinderen wilt, is aanwezig. Van sanitair tot aan de animatie en speeltuin en spetterparadijs aan toe.

Echter..... Voor pubers is er niets te doen op de camping. Het animatieteam is volledig gericht op kids tot een jaar of 8 a 10. De taal van de omschrijving wat er te doen is, is ook in jip-en-janneke-taal (dus erg kinderachtig). Voor pubers wordt niets georganiseerd. Er is wel de PITT (jeugdhonk) met een no-parents-allowed-beleid. Daar kan je dan chillen (?) en er is super goede wifi. Alsof pubers alleen maar op een device willen. Alsof zij het niet leuk vinden om aan een voetbaltoernooi deel te nemen. Oh ja, er was wel een voetbalveld, maar daar was niemand te bekennen. Onze kinderen hadden zich er verheugd op een camping met meer jeugd, maar zij hebben totaal geen aansluiting gevonden, terwijl ze echt niet vies zijn van gamen.