Sorteren

Reviews over Burgh-Haamstede

Fantastische plek.

Yvonne D
    25-5-2018

Fijne rustige boeren camping. We komen er al jaren en hebben dit jaar een seizoenplek. Het bevalt bevalt prima. Kijk voor de juiste indruk van de camping op de site van de camping zelf want onder Google staan afbeeldingen die niet kloppen.

Oh ja en aangezien de camping gerund wordt door een oudere dame, mail niet maar pak de telefoon om een reservering maken.

Erg mooi maar met drukte beter vermijden.

Brabanders
    20-5-2018
    Erg fijne xamping. Helaas met de pinksterdrukte zijn er altijd weer mensen bij die de wc s erg smerig achterlaten. Schoonmaakpersoneel is veel te jong en doen zomaar wat. Personeel die voor stroomstoringen zorgt is onbeschoft en drinken onder werktijd een biertje. Kan echt niet. Verder super mooi en compleet. Dichtbij mooi natuurgebied.

Fijne camping

Heerens
    11-5-2018

Leuke maar erg grote camping. Sanitair was super en erg schoon. Kindersanitair was een uitkomst! Zwembad is erg leuk. Zwembadje met stroomversnelling, glijbaan, stoombad en bubbelbad. Helaas bij veel regen blijft het water lang op de velden staan. Maar daar kan de camping niets aan doen. Fijn dat je broodjes kunt halen op de camping zelf, voor meer boodschappen kun je bij de supermarkt aan de overkant van de camping terecht.

Aanrader is het restaurant op de camping. Vriendelijke bediening en supergoed eten.

Fantastische camping

Froeboe baksteen
    30-4-2018

Kindvriendelijke camping er is veel te doen voor kinderen

Verder kun je leuke dingen doen in de omgeving

Het sanitair is netjes

Echt een aanrader dus!!!

Erg gezellig

Coenders
    14-1-2018

De accomodatie, onderhoud terrein vriendelijkheid personeel, ligging.

Wat u ook.eens moet proberen zweefvliegtuig erg leuk

Burgh-Haamstede scoort een 8,2 uit 10, op basis van 452 reviews