Reviews over Buren

Toppertje

Pieter,
    10-9-2018

Ruime camping met keurig nieuw sanitair. Jammer dat er maar 1 herentoilet is met een urinoir. Hond was mee en daar hebben we heerlijk mee gewandeld langs de Linge. Daar kun je ook heerlijk kanoën. Kano's zijn te huur op de camping. Heerlijk tussen de fruitbomen, heerlijke verse pruimen, appels, stoofperen en noten. Kortom helemaal goed.

Een fijne camping

Marijke,
    10-8-2018

Een fijne camping, relaxed, met voldoende keuzes en ruime beschutte plaatsen en in de zon.

Douches zijn nieuw en erg schoon, weliswaar met muntjes, maar erg fijn. Het water smaakt jammer genoeg naar chloor. Jammer dat er geen aparte ruimten zijn met wastafels.

Voor de kinderen zijn er standaard speeltoestellen.

goede camping, doen we zo weer !

Nicolien,
    15-7-2018

Mooie natuurcamping, met een groep (30 personen) op een apart veld, deels in huisjes deels in tenten een heel fijn weekend gehad.

Goed vertoeven.

Geert,
    26-5-2018

Gegoogled op een camping om te verblijven met de fiets4daagse van Kerk-Avezaath kwamen wij uit op minicamping Buren. Het onthaal door de familie was perfect en strak geregeld. De dames eigenaressen waren gezellig om een babbel mee te maken . Ook de heer des huis kan goed zijn verhaal vertellen over het ontstaan van de camping en het bedrijf wat hij er om heen runt. De weergoden waren ons goed gezind rond om de fietstochten een buitje daar gelaten. Het sanitair is niet overdreven groot maar goed schoon. De omgeving bracht ons dagelijks iets nieuws, prachtige dorpjes en ruime vergezichten.

fantastisch

Wietske en Paul,
    14-5-2018

Geweldige camping.Sanitair vernieuwd en keurig schoon en onderhouden.

terrein meer dan prachtig,hardwerkende mensen met liefde voor hun camping en natuur.

Altijd aanspreekbaar en gastvrij.

Was dan ook zeer verbaasd over negatieve reactie.

Datums van festivals zijn bekend ver van tevoren,en de overlast is beperkt.

Gun deze mensen feestvierders ook hun pleziertje die enkele keer.De campingeigenaar kan hier ook niets aan beinvloeden.

camping de karekiet is voor ons de iedeale campeerplek en ook voor vele andere rust en natuurliefhebbers

.Complimenten.