We hebben een aantal aanbieders voor Bunnik voor je op een rij gezet:

Reviews over Bunnik

Genoten, ideaal

Jet,
    17-4-2019

Met 6 meiden een weekend in een boomgaardlodge overnacht. Mooi huisje, alles was aanwezig. Met 5/10 minuten lopen op station Bunnik en na 8 minuten met de trein op centraal station.

Gereisd met vrienden in april 2019

Supergoed

Ron Mooiman,
    16-4-2019

Prachtig verzorgde camping met vriendelijke eigenaren. Zeer ruimte plaatsen, plek voor camper/caravan verhard met grind. WiFi (gratis) alleen in recreatieruimte. Goede wandelmogelijkheden met of zonder hond in naastgelegen bos. Houten met gezellig centrum op loop/fiets afstand. Lekker restaurant (Vroeg), met streekproducten en eigen bakkerij, in Bunnik op loop/fiets afstand. Kortom echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

Aanrader om eens naar toe te gaan.

Tom Zoomers,
    12-4-2019

Camping ligt heel mooi tussen de fruitbomen. Streekprodukten te koop. Gezellige recreatie ruimte. Vlakbij leuke plaats Houten en voor stadbezoek Utrecht prima met trein bereikbaar. Plaatsen caravan of camper op grind. Mooi grasperceel eromheen. Echt een aanrader. Vriendelijke en behulpzame familie.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie onderhouden camping

crazyding,
    3-11-2018

Deze camping is ideaal om Utrecht,Houten en omgeving te verkennen. Houten het fietsdorp 2018, de camping is proper onderhouden, met een mooie ontspanningsruimte. Sanitair goed proper. Vriendelijke eigenaar. Verkoop van eitjes, sapjes etc. Dit is een camping om te onthouden, heerlijk gefietst op de Utrechtse heuvelrug. Zelf wel een appje op gsm zetten om fietsroute te maken met knooppunten. Er is genoeg te zien kastelen, mooie landschappen. Aan camping ligt knooppunten 99 en 2, dus je bent zo vertrokken. Voor de kinderen in ontspanningsruimte: boeken, snooker, tafeltennis etc. Grote ruime overdekte schuur om elektrische fietsen op te laden.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

(Het leek) de moeite waard!

Karin Tichem,
    16-10-2018

Mijn moeder een weekend cadeau gedaan met haar kleinkinderen. Het leek allemaal superleuk! Bij aankomst op vrijdag waren ze erg enthousiast: mooie omgeving, super huisje en vriendelijke mensen. Hoe groot was de deceptie dan ook dat er helemaal geen animatie meer was, terwijl beschreven staat op jullie site: in vakantie's is er animatie! In de herfstvakantie blijkbaar niet maar hier wordt niks over geschreven. Ook het feit dat alles (pas) 15 oktober zou sluiten werd niet genoemd op de site, terwijl de dagen hiervoor ook al alles dicht was. Mijn zoon van bijna 10 had zich zo verheugd op alle stoere activiteiten. Zo jammer! Wat een gemiste kans voor jullie. Ik hoop oprecht dat jullie dit oppakken, want verder was het wel alles wat beschreven werd! Toch een duim omhoog ook omdat jullie de opmerkingen erg prettig en serieus opnamen (volgens mijn moeder dan 😉)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We hebben al persoonlijk contact met jullie opgenomen. De besproken punten worden zeker meegenomen voor het volgende seizoen. Wij gaan er mee aan de slag. Wellicht tot volgend jaar!