We hebben een aantal aanbieders voor Breznice voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Breznice voor je op een rij gezet:

Reviews over Breznice

Aanrader voor een relaxte vakantie

fam. Lenderink,
    9-1-2019

Prachtige plekken met mooi uitzicht. Relaxte camping, mooi zwembad en leuke activiteiten voor kinderen. In de omgeving niet zoveel te doen, maar wij zijn bijna niet de camping afgeweest. Heerlijk uitgerust in de schaduw. Er was idd 2 dagen geen water, maar flessen water werden gratis uitgedeeld. Dit was overmacht en als je niet zo veeleisend bent is het niet zo'n probleem. Als we weer naar Tjechie gaan slaan we deze camping zeker niet over.

Fantastisch!°

Anneke van Groen,
    31-8-2018

Ik was met mijn familie en tieners... heeerlijke vakantie gehad!!! De barman.. 'Willem ' maakte er een feestje van! Zoo gezellig. Jelly en Arthur zoo gastvrij... wij hadden het stalletje en de ruif gehuurd... perfect! Kortom.... geweldig genoten!!! Jelly en Arthur: bedankt namens die gekke familie uit Amsterdam...xxx

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooie plek, maar wel heel 'relaxed'

Breekveldt,
    21-8-2018

Onze eerste ervaring met Tsjechië. Mooie plek, heerlijk uitzicht, prima zwembadje. Vuurtje voor de tent top. Eerste dagen was het wel druk, een extra rij voor onze tent was net teveel. Omgeving niet toeristisch, maar bv Praag goed bereikbaar. Hoewel ontspanning hoog in het vaandel staat, was het hier en daar wel heel 'relaxed'. Het water deed het niet, maar communicatie kwam pas na anderhalve dag. Douches en toilet waren maar heel spaarzaam te gebruiken. Voertuigen niet bij de plek: toch wel. Honden aan de lijn: ach, dat hangt van de hond af. Feestjes op de binnenplaats waren mij wat teveel alcohol en feestmuziek, maar stopte wel om 23:00 uur. Mocht je uit willen slapen: de buurman heeft een haan pal op de camping zitten die elke ochtend om 5:30 uur afgaat, daar kan Arthur natuurlijk niks aan doen, maar is wel storend.

Arthur en Jenny vriendelijk en behulpzaam, maar soms mag het wel iets minder 'laissez faire'

Fantastisch!

Mooren,
    28-7-2018

Wij waren met kinderen van 11, 14 en 15 op de camping. Ze hebben zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten met pingpongen, volleybal(meteen naast de ingang van de camping), zwemmen en lopen naar retsaurant “De Blokhut” in Tochovice voor wifi. Eetgelegenheden in overvloed op rijafstand in de omgeving. Het terrein is mooi, ruim opgezet en erg ongelijk. In de omgeving is weinig toerisme, wel het één en ander te doen, binnen anderhalf uur rijden ben je in Praag, Lhuboka, Chesky Krumlov en meer. Honden zijn welkom en die zie je er dan ook veel, loslopende honden droppen hun boodschap niet altijd op de beste plekjes. Kampvuur voor je eigen caravan is heerlijk. De steengrill avonden brengen nieuwe contacten en leuke gesprekken. De kavarna op de camping is een gezellige ontmoetingsplek voor een spelletje of een drankje en ook de plek waar verse broodjes verkocht worden in de ochtend. Onze kinderen willen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne, gezellige, verzorgde plek, aanrader

Familie Damen,
    25-7-2018

We zijn met onze kinderen 2,6, 9, in 2017 twee weken geweest. Het is ons erg bevallen. Groot en ruimtelijk opgezet en erg verzorgd. Zeer divers publiek, iedereen is welkom en mag er zijn. Ruimte voor rust, maar een leuk gesprek met een interessante medekampeerder heb ik ook meer dan eens meegemaakt, voor de tent of in de gezellige (niet overheersende) bar. Het zwembad is verzorgd en groot genoeg. De eigenaren zijn hartelijk en open.

De uitstapjes in de omgeving zijn niet perse spectaculair, maar er is genoeg te doen. Zwemmen in de oude granietgroeve op een half uurtje rijden werd onze favoriet. (Bijzondere plek!)

Kampvuurtje voor de tent ook fijn.

Kortom, prachtige verzorgde camping, waar je in vrijheid lekker kunt chillen.

Ik zou het iedereen die niet perse vermaakt wil worden van harte aanraden. We komen er vast nog eens

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017