We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

campings Bretagne

We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

super camping (wel frans georiënteerd)

n,
    15-1-2019

Een hele nette schone camping met zeer ruime plekken. super zwembad (binnen en buiten met glijbanen) en leuke speelgelegenheden (kabelbaan, trampoline en 2 springkussens). Mooi nieuw wasgelegenheid! en direct aan het strand, wij hebben ons prima vermaakt. Besef alleen wel dat het echt een frans georiënteerde camping is en er weinig Nederlanders zijn. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar gaan aankomend jaar voor een camping met een iets meer Nederlandse kids ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kleinschalig maar fijn

Mirella,
    29-12-2018

Rustigen kleinschalige camping. Sanitair is verouderd maar wordt erg goed schoon gehouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima broodservice. Restaurant is prima maar niet bijzonder. Zwembad is fijn en wanneer het wat minder weer is overdekt. Hele mooie omgeving! Zwemmen kun je ook in het basin op le Conleau. Vannes is een leuk stadje en ook de moeite waard om de auto eens te pakken en de omliggende dorpjes te verkennen. Als je naar Belle Île gaat, meteen wanneer je aankomt een scooter of auto huren, anders zit je vast in het havenstadje.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Loes Ruyten,
    27-10-2018

Gezellige camping, goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving

Gereisd met partner in september 2018

Fijne camping

vd Bloemen,
    1-10-2018

Fijne camping. Redelijk ruime plaatsen, prima onderhouden sanitair, lekker rustig, goede faciliteiten. Mooie ligging en daarmee ook uitstekende uitvalsbasis voor veel moois in de omgeving. Vriendelijkheid bij receptie en restaurant. Aardige mensen met gevoel voor de zaak. Restaurant zou iets uitgebreidere kaart mogen hebben. Smaak en presentatie waren redelijk. Al met al een heerlijke vakantie gehad en genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne plek

Metro,
    26-8-2018

Mooie kleinschalige camping heel vlakbij het strand. Kinderen hebben zich zeer goed vermaakt. Camping plek was mooi ruim maar we zaten naast het zwembad en dat was ons iets te druk. De ligging is super, meerdere stranden, stadje op loopafstand. Sanitair is verouderd maar prima en schoon. Fijne vakantie gehad hier. Bretagne is wel weergevoelig, veel frisse dagen... niks aan te doen maar past wel bij de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016