We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Super!

I. Dobber-Bos,
    20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes.

In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden!

Ook het strand van lesconil is de moeite waard.

Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar.

Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft.

Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

De beste plek ooit

Rita Strynckx,
    14-9-2018

We dachten dat vrienden of familie die hoge cijfers gaven.Maar we verblijven hier en niks is teveel geschreven

Het is hier fantastisch

Hele ruime plekken,het midden van het veld wordt niet gemaaid,het geeft het geheel iets intiemer en is goed voor bijen en vlinders,zo'n net sanitair,en de echte vriendelijkheid van Andrè en Karin.Kortom een plek heel fijn om te vertoeven,om alles te vergeten en gewoon te "zijn"

Gereisd met partner in september 2018

Een aanrader!

Sascha,
    31-8-2018

Mooie rustige camping. De plaatsen zijn ruim. Leuk dat er heel veel "tent kampeerders" zijn. Leuke speeltuin, fijn zwembad. De jongste was helemaal weg van de geitjes. Ook een mooie boomgaard achter de camping om bijvoorbeeld met de hond te lopen. Maar direct vanaf de camping ook de moeite waard om te wandelen.

In de directe omgeving veel mooie bezienswaardigheden. Vriendelijke eigenaren.

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Cecile,
    20-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

geweldige vakantie gehad

fam. eenkhoorn,
    19-8-2018

twee weken op deze camping gestaan, mooie camping, net sanitair, leuk zwembad en een geweldig animatieteam, animatie verspreid over de hele dag maar niet teveel, zowel in het nederlands als engels en frans, de nederlandse meiden waren top!. enige minpuntje, je kunt alleen koffie drinken beneden in het park en er zijn geen nederlandse snacks te verkrijgen, de dames van de animatie hadden wel kroketten welke zij met liefde deelden met enkele nederlandse families, nogmaals bedankt dames.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018