We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

prima voorzieningen zonder campingsfeer

Karla den Uijl,
    2-9-2018

Goede voorzieningen. leuk zwembad en de uitbreiding met glijbanen vonden kinderen fantastisch. leuk speelterrein voor alle leeftijden iets te doen (kids 9, 5 en 1). elke avond waren ze daar te vinden. animatie nederlandssprekend, maar weinig gebruik van gemaakt. Prima supermarkt voor de 1e boodschappen (Cora om de hoek), vriendelijk personeel.

Binnen 40km van alles te doen. Strandje op 2 km afstand.

Minder: accomodatie verouderd. zelfs na een upgrade naar 4 bloemen. vieze lucht die na veel schoonmaakpogingen er niet uit ging. te weinig servies/bestek icm vaatwasser. kleine plekken, weinig tot geen grasveldje om te spelen (je moet altijd naar het speelterrein daarvoor).

Geen campingsfeer, maar is meer een bungalowpark. door de opstelling van de mobilehomes en de beplanting. Weinig contact met andere en is voor met name de kinderen wat minder leuk.

Wij zaten aan het deel waar je de weg moet oversteken, dat vonden wij minder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

De moeite waard!

Fam. Van Langen,
    28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, we troffen het gewoon! Het ligt echt helemaal aan je verwachtingen hoe deze camping bevalt. Want ja, wel beetje afgelegen. Want ja, wel veel in het Frans. Want ja, er kunnen echt nog wel wat puntjes op de i hier en daar. Want ja, zwembad is niet heel groot en beetje koud. Maar dat hoeft je vakantie nog niet negatief te beïnvloeden!

Grootste pluspunten:

-Vriendelijk, hulpvaardig personeel, doen echt hun best om Engels te praten.

-Privé sanitair!! Helemaal geweldig!!

-Lekker brood 's morgens!

Grootse minpunten:

-Er wordt hard gereden. En het personeel in de golfkarretjes geeft nou niet bepaald het goede voorbeeld...

-Weinig toiletten bij het zwembad.

Tip: Lees je goed in van te voren. Ook over de Golf (van Morbihan). Het is er prachtig maar het is een beetje zoeken naar wat er waar mogelijk is.

Bezoek Rochefort en Terre!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bijzondere camping op een bijzondere locatie

Fred Homminga,
    27-8-2018

Deze camping geeft je het idee dat je niks moet en alles kunt doen.

Prachtig gelegen direct aan zee(en die campings zijn er echt niet veel)

Veel mogelijkheden om actief te zijn: zeilen, kite-en windsurfen(zeil en windsurfschool dichtbij), suppen, kanovaren, zwemmen, fietsen, wandelen..

Leuke steden in de buurt: Quimper(18km), Concarneau(10km) en verder weg Brest zijn altijd een succes. De gehele kustlijn is geweldig met hier en daar golfsurfstranden. We hebben het dit jaar natuurlijk wel getroffen met het weer begreep ik van locale winkeliers want het kan in deze streek ook wel veel slechter zijn. let wel op bij het zwemmen in zee dat je te maken hebt met eb en vloed!! Er wordt nml gezwommen in een geul en als het eb wordt stroomt het water behoorlijk krachtig de zee in. Nieuwkomelingen worden dan ook regelmatig verrast door dit fenomeen maar is ook wel grappig om naar te kijken. we komen heel misschien wel weer eens terug. topcamping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Echt een aanrader

Yvonne,
    27-8-2018

Mooie en nette camping gelegen aan de baai van de zee.

Gereisd anders in augustus 2018

Geweldige camping

familie Verdonk,
    25-8-2018

mooie ruime plek (standaard plek), Met name de kinderen hebben erg genoten van het zwembad. Het strand was even wennen vanwege de steentjes, maar heel leuk met de eb en vloed.

We zaten dicht bij het toiletgebouw wat overdag makkelijk was, maar in de nacht wel wat geluidsoverlast gaf. Het sanitair was echt super schoon, elke dag was er een schoonmaker. Top

De croissants en het stokbrood waren lekker. De pizza was ok, de patat slap.

Gereisd anders in augustus 2018