Sorteren

Reviews over Brantôme (Dordogne)

Topcamping op toplocatie.en betaalbaar!!

Ted hoffer
    27-6-2018
    Topcamping.geweldige liging aan de rivier.eigenaar en zijn vrouw zeer vriendelijk.plaats aan de rivier in amazonetent prachtig.hier wordt je nog als gast behandeld.

Superfijne camping!

Angela
    7-6-2018

In juli 2016 én juli 2017 hebben wij op deze leuke camping gestaan. Wij zaten met onze tent aan een speelveldje, met zicht op het speeltuintje met springkussen... Superfijne plek om te zitten met een kind van (toen) 4/5 jaar! De toiletten en douches worden regelmatig schoongemaakt en ook het zwembad, wat voor ons van prima afmetingen was, was schoon. Je hebt de optie om voor elke ochtend vers brood te bestellen, maar je kunt ook zelf 's ochtends even naar het dorp lopen voor een boodschapje bij de plaatselijke bakker of de Aldi supermarkt. Er was een leuk animatieprogramma met knutselclub, waterpolo in het zwembad, voetbal- en tafeltennistoernooitjes, dans, een kampvuur etc. onder leiding van Nederlands sprekende dames. In Brantome zelf hebben we heerlijk gegeten bij restaurant Flamingo, maar ook het eten van de camping zelf was prima te doen :).

Wij hebben 2 keer een superfijne vakantie gehad op deze camping!!

heerlijk

corrie van garderen
    31-3-2018
    Wij komen al 10 jaar op deze camping,met caravan,of met het gezin in chalets.Zowel als bij de oude eigenaar Phillip als bij de nieuwe David.Helemaal top.Voor jong en oud.

fantastisch

van Dooren
    10-2-2018
    Een heerlijke rustige camping, klein en overzichtelijk voor kinderen. Prettig ontvangst, veel te doen in de prachtige omgeving. Prima sfeer door gemengd publiek, frans, nederlands en engels. Prima service. Een aanrader.

Heerlijke,relaxte camping

WIllem Smit
    10-1-2018
    DIt jaar voor de derde keer op deze leuke, rustige, groene camping, we komen elk jaar tot rust en de sfeer op de camping is ongedwongen en relaxtVoor zowel groot als klein geschikt.Goede service, prima ontvangst door een actieve Nederlandse eigenaresse.Camping ligt in een prachtig wandel en fiets gebied G a het eens proberen! Green key label
Brantôme (Dordogne) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 31 reviews