Reviews over Brantôme (Dordogne)

Wat een fijne plek

P
    15-8-2018

Heerlijke camping met kampeerplekken onder de bomen en uitzicht op de velden. Klein, rustig, ontspannen. 's Avonds slechts de geluiden van krekels onder een enorme sterrenhemel en een keer per week speelt er een bandje en brandt het kampvuur.

Iedere ochtend is er vers brood verkrijgbaar en er zijn wat kleine gerechten te bestellen zoals pizza's en quiche die je aan picknicktafels kunt eten. In het leuke plaatsje Brantôme vind je supermarkten en goede restaurantjes.

Er waren tijdens onze vakantie veel gezinnen met jonge kinderen, meest Nederlands, Engels en Frans.

Top camping voor liefhebber van natuur en sfeer

Marielle
    6-8-2018

Bas Meygnaud heeft ontspannen sfeer, weinig poespas, echte natuur camping, geen heggetjes. Carla en Frederique zorgen voor sfeer, lekkere pizza’s en eens per weer lekkere muziek.

Annemieke
    5-8-2018

Camping Brantome Peyrelevade is een erg leuke camping. Wij hadden een mooie, ruime plek, vlakbij de rivier. In de rivier kon je heerlijk zwemmen, kanoën, vissen, dammen bouwen enz. Het zwembad is niet groot, maar is prima. Brantome is 10 minuutjes lopen, een gezellig stadje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. En als ik dan één minpuntje moet noemen, dan is dat het koude water bij de wasbakken en afwasgelegenheid.

Een super camping

Sylvia
    24-7-2018

Een rustige,gezellige en een zeer gemoedelijke camping met een klein zwembad (Wat nooit vol zat) en een rivier met strandje waar je in kan zwemmen, vissen, dammen bouwen. De camping is 10 minuten lopen vanaf de camping. Zowel de huuraccomodaties en de campingplekken zijn zeer ruim. De eigenaren zijn geweldig en de rest van het personeel ook.

Topcamping op toplocatie.en betaalbaar!!

Ted hoffer
    27-6-2018

Topcamping.geweldige liging aan de rivier.eigenaar en zijn vrouw zeer vriendelijk.plaats aan de rivier in amazonetent prachtig.hier wordt je nog als gast behandeld.