Sorteren

Reviews over Boven Leeuwen

Ans en Ton de Ruijter
    18-10-2018

De bedoeling was voor 1 week maar het werden er bijna 3, zo heerlijk en relaxt is het op de mooie minicamping van Mark en Christa (Lief-Vlot-Hulpvaardig en Gastvrij) in Boven-Leeuwen. Heel mooi en schoon sanitair in een pipowagen, grote en mooie plaatsen (verhard), fietsen kunnen in een overdekte fietsenstalling. `s Avonds heb je de gelegenheid om een potje te biljarten, t.v kijken of even aan de bar zitten met mede kampeerders in een gemeenschappelijk ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.

Super!

Teake en marijke vd pol
    28-9-2018

Keurig, nette camping .warm onthaal,attent zorgvuldig, gepaste aandacht,erg gezellig. Wij hebben ons verblijf als warm welkom ervaren.voelde als vakantie. Ik kan iedereen aan bevelen om deze camping te bezoeken. P.s zelf krijg je n doosje eieren bij aankomst."

Super 😎🤗

Jolanda en Ron uit Nijverdal
    22-9-2018

Dit was de 4e keer bij Mark en Christa, maar zeker niet de laatste maal op hun supercamping; verzorgd en schoon sanitair, goede verharde plekken en hun enorme gastvrijheid 👍

Verder ligt de camping mooi centraal voor vele fietstochten, op de dijken rond het Land van Maas en Waal.

Ferme gezellige camping, een aanrader.

Gert Curinckx
    19-9-2018

Super gezellige camping met super net sanitair en toffe eigenaars die altijd voor je klaar staan. Leuke omgeving om te fietsen en te wandelen.

Super

Snack n Wrap
    17-9-2018

Heel vriendelijk en aardig ,gast heer en gast vrouw