Reviews over Bourtange

Geweldig, een aanrader voor iedere kampeerder.

Ben,
    8-10-2018

Heerlijk rustige, en toch levendige, camping met fantastisch gemotiveerd en hulpvaardig personeel. Gezellige kantine met betaalbare drankjes, lekkere snacks en plateservice. Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochtjes in het Westerwolde, één van de mooiste gebieden in Groningen. Vlak bij het prachtig gerestaureerde vestingstadje Bourtange én de Duitse grens.

Fijn(st)e camping op de rand van Nederland

Gustavo,
    23-9-2018

Positief:

-superaardige ontvangst, echt belangstellend, niets is teveel

-eenvoudige, maar smakelijke plate service

-schoon sanitair

-trekkershutten te huur, tevens trekkersveld, dus rustig en gezellig terrein

Negatief:

-veel los gemaaid gras op het veld, schaf een grasmaaier met opvang aan, je loopt zoveel gras naar binnen

-in sanitairgedeelte geen wastafelruimte, waar je je privé kunt opfrissen

prima en rustig

R. Aalders,
    24-8-2018

Vlakbij het rustieke vestingstadje Boertange.

Mooie, schone, ruime, camping met genoeg te doen.

Familie Ham,
    18-8-2018

Wij hebben bijna 3 weken op de camping gestaan op het familie veldje met 2 volwassenen en 3 kinderen van 4, 9 en 10 jaar oud.

Een mooie, nette en rustige camping. Grote kampeerplaats, beschut maar in de zon. Op het veldje veel speel toestellen voor de jongste, die zich daar door prima heeft vermaakt. Het meertje was schoon (1 van de weinige zonder blauwalg). Oudste 2 hebben het daar met rubberboot leuk gehad. Sanitair lekker schoon. Aardige eigenaren. Onze zoon was jarig tijdens de vakantie en het hele gezin mocht een ijsje uit zoeken. Nemen de tijd voor een praatje. Omgeving is prachtig en veel te doen. Bourtange is prachtig. Met 5 minuten zit je in Duitsland. Daar ook veel geweest. Al met al een top VAKANTIE! We komen zeker terug.

Geweldig!

Gert,
    2-8-2018

Een heerlijk rustige camping in een geweldige omgeving waar veel te ontdekken is. Wij hadden een prachtige comfortplaats met alle voorzieningen, schaduw en zon en prima sanitair. Ga dit zien!