Sorteren

Reviews over Bormes les Mimosas

rustig en heerlijk

Anne
    5-2-2018

kleinschalige, rustige camping met veel bijzondere bomen en schaduw.

Het waait hier 's avonds goed door, voelt of je direct aan zee slaapt!

mooie strandjes vlakbij.

Leuke Camping

Koen
    5-1-2018

Mooie camping, perfect om uitstapjes te maken met zeer groot en mooi zwembad, stranden zijn op 10 minuten rijden. Bormes les Mimosas is mooi dorpje met lekkere pizzeria. Op uurtje rijden zijn de Gorges du Verdon welke prachtig zijn.

Wc/douches worden goed schoon gemaakt maar sommigen zijn redelijk oud.

Onze drie kinderen hebben zich prima vermaakt en hadden snel vriendjes/vrienden. Speeltuintje en voetbalveldje voor onze kleinste en de ouderen hangen rond de tennistafel of bij twee lange tafels bij het zwembad. Volgens onze oudste een leuke discotheek op een paar kilometer rijden. (Wordt onderling op de camping afgesproken)

Aardige camping

krugers
    31-10-2017
    Het was een aardige (terrassen) camping, geen camping die er uit springt maar prima ligging en geweldig (groot) zwembad. dicht bij de zee (10 min met de auto) waar het ook fijn zwemmen was. Het was een rustige, zelfs saai te noemen camping, geen herrie of drukke animatie (vonden wij dus prima) maar ook geen echt camping leven. weinig tot geen jongeren en toch wel behoorlijk wat Hollanders. Camping heeft geen echte uitstraling en zou voor ons ook geen 2e keer worden hier heen gaan maar wellicht voor anderen wel een top camping.

Massale camping aan zee

Kim Goderie
    24-7-2017
    Camp Du Domaine is een giga campingdorp aan zee. Veel diversiteit van staanplaatsen. Wij stonden wat verder van zee, waar het iets rustiger is. Er zijn veel faciliteiten: mooie winkel, goed restaurant met veel keus en vriendelijke bediening, lekkere pizza's to go. Daarnaast veel te doen voor kinderen: verschillende speeltuinen, sportvelden, waterfonteinen (erg leuk). Sanitair prima, maar wordt schoongemaakt met een tuinslang. Vonden we niet zo fris. Voorzieningen sanitair voor baby's en kinderen zijn super. Wij misten de sfeer. Voor ons te massaal. Zorg dat je een auto of fiets bij de hand hebt, anders ben je veel tijd en energie kwijt met lopen. Bormes les Mimosas is een aanrader, leuk dorpje. St Tropez op 45 min. afstand. Wij zullen hier niet snel terugkomen. De gezelligheid en sfeer vinden wij belangrijk. Verder prima camping!

Geweldige camping! Hier kom je echt tot rust

Arnold k
    15-9-2016

Grote camping direct aan het azure blauwe water van de Middellandse zee.

Hier merk je niet dat dat je op een flinke camping zit door de ruime opzet met veel privé ruimte. Sanitair was tot een jaar terug weleens wat minder maar daar is veel aan gedaan en super modern. Voldoende voorzieningen op de camping aanwezig zoals winkels en restaurants waardoor het eigenlijk niet nodig is om de camping af te gaan. Leuke dorpjes in de omgeving en niet de drukte die je richting st.Tropez hebt.

Bormes les Mimosas scoort een 8,4 uit 10, op basis van 57 reviews