• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Bormes les Mimosas

Heerlijk, relaxed, Frans genieten.

Danielle
    15-8-2018

Kleine Franse camping met heerlijk zwembad. Rust, vriendelijke eigenaren. 5 Min rijden van het mooiste strandje van de hele regio (toevallig ook het strandje het meest dichtbij); plage de Cabasson (bij fort de Bregancon). Fijne stacaravan. Het stadje Pormes-Les-Mimosas is prachtig en 5-10 min rijden.

Mooie camping in prachtige omgeving

Daphne
    10-8-2018

Super mooie camping! De comfort plaatsen zijn zeer ruim. Bijna alle kampeerplaatsen zijn voorzien van een afdakje, erg handig als je schaduw wilt creëren. Afhankelijk van de plaats waar je staat, kan het toch een eindje lopen en klimmen zijn naar het strand, dit i.v.m. de heuvel waar de camping op is gesitueerd. Wij stonden niet dichtbij het strand, waardoor het dus behoorlijk ver lopen was. Ook is er geen zwembad aanwezig, waardoor je dus niet even snel verkoeling kunt zoeken. Dit vonden wij een nadeel.

De camping heeft een mooie locatie in deze prachtige omgeving.

Goede uitvalsbasis in prachtige omgeving

Emma
    31-7-2018

Kleine, rustige camping. Zwembad is klein maar leuk om lekker even af te koelen. Dagelijks vers brood. Alles staat behoorlijk dicht op elkaar. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van de prachtige omgeving met veel strandjes. Wij hebben veel gesnorkeld op diverse strandjes. Bar bleek deze zomer gesloten te zijn. Er waren wat speeltoestellen voor kleine kinderen. Helaas geen volleybal- of voetbalveldje voor de oudere kinderen. Chalet was klein, maar heeft alles wat je nodig hebt.

Leuke Camping

Koen
    5-1-2018

Mooie camping, perfect om uitstapjes te maken met zeer groot en mooi zwembad, stranden zijn op 10 minuten rijden. Bormes les Mimosas is mooi dorpje met lekkere pizzeria. Op uurtje rijden zijn de Gorges du Verdon welke prachtig zijn.

Wc/douches worden goed schoon gemaakt maar sommigen zijn redelijk oud.

Onze drie kinderen hebben zich prima vermaakt en hadden snel vriendjes/vrienden. Speeltuintje en voetbalveldje voor onze kleinste en de ouderen hangen rond de tennistafel of bij twee lange tafels bij het zwembad. Volgens onze oudste een leuke discotheek op een paar kilometer rijden. (Wordt onderling op de camping afgesproken)

Aardige camping

krugers
    31-10-2017

Het was een aardige (terrassen) camping, geen camping die er uit springt maar prima ligging en geweldig (groot) zwembad. dicht bij de zee (10 min met de auto) waar het ook fijn zwemmen was. Het was een rustige, zelfs saai te noemen camping, geen herrie of drukke animatie (vonden wij dus prima) maar ook geen echt camping leven. weinig tot geen jongeren en toch wel behoorlijk wat Hollanders. Camping heeft geen echte uitstraling en zou voor ons ook geen 2e keer worden hier heen gaan maar wellicht voor anderen wel een top camping.