We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

Reviews over Borger

Corry Ruurs-den Boer,
    25-1-2019

Een gezellige schone camping met goede voorzieningen voor mensen met een handicap. Leuke eigenaren die altijd voor je klaarstaan .

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Margreet en Tiede,
    6-1-2019

Echt een aanrader hartelijke gastvrouw en gezin. Prachtige omgeving. Schoon sanitair. Zeer verzorgde camping. Dit jaar komen we zeker weer.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De Zwerfkeigoed een dikke 10

Dick en Corrie Roelofsen,
    13-9-2018

Wij zijn hier op zondag 2-9-2018 aangekomen van onze camper reis uit Oostenrijk om 3 dagen te staan . Wij zijn 11-9-2018 weer vertrokken, dus dat waren geen 3 maar 9 dagen. Hoe dat kwam is niet moeilijk te raden. Wat een gezelligheid, stilte, rust en schoonheid van de camping en omgeving . Over de camping is niets anders dan uitmuntend voor alles te melden . Diep respect voor Henk en Jantje wat zij doen en betekenen door hun betrokkenheid en behulpzaamheid voor al hun gasten gasten. Dit was voor ons de eerste keer op deze camping , maar bij gezondheid beslist niet de laatste keer. Bedankt voor deze fijne 9 dagen en tot ziens dan maar.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topcamping!

Jannie en Dave,
    9-9-2018

Ook deze zomer zijn wij weer naar deze geweldige camping geweest. Het is een prachtig aangelegde en onderhouden camping met ruime plaatsen, schoon en netjes sanitair en niet te vergeten gastvrije eigenaars. Alles aan deze camping is top!

Gereisd met partner in augustus 2018

Nog maar een paar uur thuis en nu al heimwee.

Henk en Gea Beijert, Texel,
    4-9-2018

Wat een gastvrijheid op deze camping. Je voelt je er meteen thuis. Het gaat er allemaal zo gemoedelijk, er is tijd voor een praatje, een lolletje, het beheerderschtpaar heeft het heel goed voor elkaar. Mooie grote groene plaatsen, super schoon sanitair en juist dat laatste vinden wij heel belangrijk. Als wij konden kiezen uit 25 campings rondom Borger dan gingen wij zeker weer naar De Zwerkei. Voor ons was dit wel de eerste maar zeker niet de laatste keer. Henk en Jantje, tot ziens.

Gereisd met partner in september 2018