We hebben een aantal aanbieders voor Bonnieux (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bonnieux (Vaucluse)

Een fijne camping op een ideale plek

Theo,
    25-8-2018

De eerste kennismaking met de camping oogt wat rommelig. Maar laat je daardoor niet afschrikken Dit is een rustige, aangename, schone en gunstig gelegen camping. In een mooie kleine vallei, met ruime plekken, voldoende schaduw en zicht op het stadje. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Je kunt brood bestellen voor de volgende ochtend en ijsjes en drankjes kopen bij de receptie. Wandelkaarten zijn te leen. De Wifi nabij de receptie is goed. Het toiletgebouw is wat verouderd maar schoon en alles functioneerde prima.

Er is een “Piscine Nature”: een net, kunstmatig aangelegd zwembad, waarvan het water op biologische wijze wordt gereinigd. Heerlijk om op een hete dag even af te koelen.

Het bezienswaardige stadje Bonnieux ligt bijna direct naast de camping. Er is een kleine supermarkt, je hebt er restaurantjes, winkeltjes, een tourist information en, op vrijdag, een erg gezellig markt. Kortom: een prima plek voor een bezoek aan de Luberon!

Gereisd met partner in augustus 2018

Klein en rustig

vanuytrecht,
    26-10-2017

De camping leek op de foders anders dan dat ze in werkelijkheid was. Niet tegenstaande hebben we hier 13 dagen gestaan omwille van de rust, de omgeving en de vriendelijkheid van de uitbaters. Vanuit de camping kan je makkelijk uitstappen doen. Winkelen kan je in het dorp of in Apt. Elke morgen kon je op bestelling vers brood af halen aan de receptie. Sanitair is wel wat verouderd en donker, vooral de douces. Alles was er wel netjes. Wij gaan alvast ooit eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastische camping met prachtige grote plaatsen

Fam. de Smet,
    30-8-2017

De camping was geweldig 1 klein minpuntje was de verlichting 's avonds op de camping. Daar moeten ze toch echt eens iets aandoen. Verder alleen maar positief.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke camping

Dick,
    6-8-2015

Op de camping heerst een aangename rustige sfeer. Het sanitair is bijna altijd proper en op onze plek was voldoende schaduw, gezien het weer (bijna tijdens ons gehele verblijf, 3 weken, boven de 30 graden Celsius) een prettige situatie. We mochten bij aankomst zelf onze plek uitzoeken en kozen, met behulp van de aanwijzingen van de eigenaresse, een plaats waar het na 4 uur 's middags altijd schaduwrijk was.

Voor kinderen is op de camping niet veel vertier (geen zwembad of disco) voor rustzoekers des te meer.

Gereisd met partner in juli 2015

Rust schoonheid wijn en puur geluk

Hans en Inge,
    11-7-2010

Camping Le Vallon twee maal bezocht in 2008 en 2009. Camping is heel eenvoudig, sanitair is verouderd maar schoon.Voor kinderen is er weinig tot niets te doen, De omgeving maakt alles goed, ligging is prachtig, Het dorp, de rust,de lavendel de wijn, de markt is erg leuk, lekkere restaurantjes, er zijn volop mogelijkheden tot het maken van uitstapjes,teveel om op te noemen bv Aix en Provence Gordes Arles Avignon, Abdij van Senaque, of gewoon heerlijk niets, we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010