Bonnatrait-Sciez

Reviews over Bonnatrait-Sciez

Super

Anouk,
    17-8-2017

Wij hadden een chalet gehuurd voor een week op deze camping aan het meer van Geneve. Leuke omgeving! We kregen fietsen bij ons chalet welke we de hele week gebruikt hebben. Overal staan fietsroutes langs de weg aangegeven.

Het meer is lekker zwemwater, neem wel waterschoenen mee want er liggen stenen. Aan de receptie kan je stokbrood en ander lekkers bestellen. Ze spreken er goed Engels. Vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2017

camping op 5 min lopen van lac leman

fishje,
    19-8-2016

Altijd warm water! , 5 min lopen van lac leman met uitstekende zwem en watersport mogelijkheden, supermarkten dichtbij, geen wc brillen sanitair wordt 2 x per dag schoon gemaakt indien nodig vaker, zorg dat je op trekkersveld een plaats krijgt : ruimte en licht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

Arnaud,
    27-7-2016

Geweldige leuke vakantie gehad. Gastvrijheid erg goed, behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Sanitair had de wensen (hygiëne, werd wel min.2 maal per dag schoon gemaakt), maar je gaat niet voor niets naar de camping. Ligging erg goed, snel op allerlei leuke plekken. Jammer dat het niet in een toeristisch dorpje lag, wel een op korte afstand het meer met een speeltuin. 2 Supermarkten op ongeveer 10 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

rustige, nette camping!

Janine,
    10-6-2010

Nette, groene camping met ruime plaatsten. We zijn net terug (9 juni '10) Het was een rustige camping, maar we waren in het voor seizoen. 4 restaurants op loopafstand, verder niet veel winkels vlakbij. In juli/aug. wel verse broodjes bij de receptie, nu geen. Overige winkels ong. 2 km. Er is op loopafstand 0,5 km. kiezelstrandje en een haven. Wel gezellig!

Gereisd met partner in juni 2010

we hebben het er heel leuk gehad, en we gaan er dit jaar

Simone,
    25-6-2008

we hebben het er heel leuk gehad, en we gaan er dit jaar misschien weer heen (hopelijk). het meer was fanatastisch, de camping was fantastisch.. wat wil je nog meer?!

het is gewoon het mooiste plekje op aarde(A)

Gereisd met vrienden in juni 2008