Sorteren

Reviews over Boijl

heel fijn. TOP

Marijke Wissink
    18-8-2018

Met een informatie pakketje werden wij vriendelijk welkom geheten. Plaatsen zijn mooi en ruim met veel privacy. Kraantje en afvoerslang op elke plek, sanitair zeer verzorgd en schoon.

Elke ochtend mag iedere gast een vers eitje uit de mand halen en s'avonds geen felle lantaarns maar over het hele veld waxinelichtjes. Fijne gezellige camping. TOP

Bijzonder plekje op het Friese platteland

A. Gussinklo
    14-8-2018

Heerlijke rustige camping. Grote kampeerplek met veel privacy, zon en schaduw.

Eenvoudig, maar zeer schoon sanitair.

Vriendelijk beheerdersechtpaar. Verse eitjes 's morgens en traktatie van heerlijke ijsjes tijdens de hitte.

's Avonds sfeervolle verlichting.

Mooie en rustige omgeving met veel fietsmogelijkheden

Uniek!

Carla v.d.Stap
    7-8-2018

Een kleine boerencamping met s'ochtends een eitje en 's avonds kaarslicht om het pad te verlichten.

Fijne campingbeheerders die de kampeerder de ruimte bieden.

Geweldige camping om met jonge kinderen te zijn.

Joyce
    31-7-2018

Geweldige camping om met jonge kinderen te zijn. Kleinschalig, gemoedelijk, rustig, relaxte sfeer, gezellig. De camping is heel leuk ingedeeld, niet recht toe recht aan. Deels met uitzicht over de weilanden. Sanitair wordt goed schoon gehouden.

Fantastisch!

Cor/Janny van der Hoeven
    14-7-2018

Erg prettig gekampeerd! Gastvrije beheerders, ruime plaatsen, schoon sanitair.

En bij koud weer is het sanitairgebouw heerlijk verwarmd.