Reviews over Boekelo

Rust, prachtige natuurlijk gelegen plek🦔🦌🌳

Ineke Clark,
    4-12-2018

Prachtig gelegen plek en een sprookje wanneer je door het bos aan komt rijden en dan de camping ziet.

Fantastisch!

Henk en Joke Groeneveld,
    29-11-2018

Dit is een fantastische camping, waar je niet alleen tot rust komt in dit stilte gebied ( reeën zie je tijdens een fietstochtje al snel), maar het heeft ook nog eens een super mooi en ruim sanitair die goed schoon gehouden worden en een royale, gezellige recreatieruimte. Daarbij zijn eigenaars ontzettend vriendelijk en gastvrij!

Geweldig mooi 👍👍

P J W Schäffer,
    27-11-2018

Erg mooie sanitaire voorzieningen en een gezamelijke ruimte met een warm huiselijk gevoel. Mooie landelijke omgeving en gemoedelijke eigenaren.....Top

Heerlijke camping

Familie Grimmelikhuyse - Westra,
    25-11-2018

Een heerlijke lange zomer doorgebracht op deze camping met ons gezin (4 kinderen tussen 14 en 8). Prachtige ruime plek, fantastisch sanitair, gastvrije en vriendelijke camping eigenaren die echt moeite doen om hun gasten een fijne tijd te bezorgen. Leuke pluktuin met kruiden en fruit waar je vrij uit mag plukken en verse eitjes van eigen kippen te koop. In het mooi ingerichte proathoes is een volledige keuken en staat een houtkachel. Op korte afstand van het vriendelijke dorp Boekelo met supermarkt en diverse eetgelegenheden. Kortom: top camping!

Landelijk, gemoedelijk en rust!

Manon Underberg,
    20-11-2018

Ik ben heerlijk tot rust gekomen tijdens mijn verblijf van een week op deze landelijke, kleinschalige camping ‘t Scharrelhoes.

Wat een prachtige plek omringd door groen met ruime staplaatsen en heel natuurlijk aangelegd.

Zelf was ik erg enthousiast over de huiselijke gemeenschappelijke ruimte met een mooie keuken waar je een drankje kon pakken tegen lage prijzen.

Het sanitaire was nieuw, licht, ruim en schoon en er kon gebruik gemaakt worden van een wasmachine.

‘s Morgens kon je voor een klein bedrag lekkere verse, warme broodjes krijgen waar ik alle dagen dankbaar gebruik van heb gemaakt.

Ook vond ik de eigenaren vriendelijk, gastvrij en zorgzaam en ze gaven mij het gevoel dat ik welkom was. Daar houd ik van!

Kortom, voor mij was dit genieten en tot rust komen..