We hebben een aantal aanbieders voor Boekelo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boekelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Boekelo

Heel gezellig en erg voordelig

Anoniem,
    13-2-2019

Camping Buytenplaets Boekelo is een mooie, gezellige familiecamping. In de vakantie wordt er elke dag wel wat georganiseerd voor de kinderen, er is een mooie speeltuin met sportveld, een zwembad en een kantine/eetcafé waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld. Buiten de camping kun je mooi fietsen, midden in de natuur maar je bent ook zo in het centrum van Enschede. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Belinda,
    8-2-2019

Hele fijne plek en van alles in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Anoniempje,
    6-2-2019

Heerlijke camping. Wij hebben met de caravan bij de vijver gestaan. Hartstikke leuk voor onze zoon die vond het geweldig om vanuit de caravan te kunnen vissen. Er is een hartstikke leuk zwembad. En er word genoeg georganiseerd voor de kids. Lekker eten voor een goede prijs. Ja een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch gezellig

Anita,
    6-2-2019

Fantastisch gezellige schone camping, lekker eten en heel veel te doen voor groot en klein

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fantastisch

yvonne,
    6-2-2019

op de camping,,,zeer gemoedelijk en familie sfeer,,leuke vijver om te vissen,,gezellige kantine waar je heerlijk kan eten (mn de boerensnitsel) en kan drinken,verder veel te doen voor kinderen en volwassenen,,en heerlijk de natuur in ,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017