We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Goede camping voor een paar dagen

RobL,
    12-9-2018

Op de foto ziet de camping er erg verzorgd uit. Wij hebben dit iets minder ervaren. Het sanitair is netjes maar de indeling van de toiletgroep en douches is vreemd. Ook het douchegordijntje is niet van deze tijd. Het wordt wel allemaal goed schoon gehouden!

De trein rijd vlak langs de camping. De machinist toetert elke ochtend om 6 uur als hij langs rijdt. Van de vliegtuigen en overig verkeer hebben wij weinig last ervaren.

De ontvangst was super. Vriendelijk, correct en uiterst behulpzaam. De kosten voor 3 nachten in september 60 euro. Erg goedkoop. De verbinding naar het centrum is erg makkelijk. De bus stopt voor de deur en kaartjes koop je bij de busstop bij een (paarse) automaat. Kaartje gebruikje ook voor de metro. Om in het centrum uit te stappen, stap je uit op Deak Ferrence Ter. Budapest is Super gezellig en mooi. Alles bijelkaar zou ik deze camping aan kunnen raden.

Gereisd met partner in september 2018

Prima uitvalsbasis voor verkennen Boedapest

Prima stadscamping in Boedapest,
    5-9-2018

Prima uitvalbasis voor een bezoek aan Boedapest.

Goed aan te rijden met de caravan of camper.

Je mag zelf een plaatsje opzoeken en gaat er allemaal relaxt aan toe.

Voordelen :

- Hele goede gratis Wifi (was wel net buiten het seizoen)

- Fijne grote gratis regendouche

- Dicht bij de stad

- Betalen met Euro’s of Forinten

- Redelijk restaurant op de camping

- Op 400 meter een Coop supermarkt

- Openbaar vervoer op 200 meter (tram)

- 16 ampere stroom (airco deed het prima)

- Spreken allemaal prima Engels

Nadelen :

- Je kunt niet betalen met een kaart (geen bank of visa)

- Prijzen welke je betaald in euro’s zijn redelijk wat hoger dan in forinten (4 euro meer voor de staanplaats)

- Geluid van de stad (sirenes) en vliegtuigen die opstijgen (is wel te doen)

- Stevige prijs voor Hongarije (2 personen, caravan en stroom) rond de 26 euro (in forinten)

- Weinig privacy om te douchen (gezamenlijke kleedruimte en een douchegordijn)

- Douches niet altijd even schoon

Gereisd met partner in augustus 2018

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken.

C.v.M,
    31-8-2018

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken. Bij aankomst kreeg je alle informatie die je nodig had om de stad te bezichtigen, Bushalte om de hoek die je naar de metro bracht. Vanuit daar kan je door heel de stad reizen. Super! Mooie staanplaatsen, je hoort wel de trein en de vliegtuigen die over komen. Wij vonden dit niet storend. Sanitair was schoon maar je staat inderdaad achter een douchegordijn. Wij hebben ook nog op een andere camping gestaan in Hongarije waar je wel gewoon een deur had maar hartstikke vies en oud. Dan toch liever een gordijntje. Eten bij de Universiteit geen aanrader. Camping en de stad wel. Het was wel een spannende rit om bij de camping te komen we moesten dwars door de stad heen.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima uitvalsbasis om Boedapest te verkennen!

Bart,
    21-8-2018

Prima stadscamping met heel goede voorzieningen (zoals gratis wasmachine) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top! Als verbeterpunt zou ik zeggen wat extra douches!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een tweede bezoek zeker waard.

Emma Polman,
    9-8-2018

Een echte stadscamping, dus ook stadslawaai, je hoort de trein en de vliegtuigen. Super vriendelijk personeel. Echte Hongaars sanitair, dus douchen achter een gordijntje. In de periode dat wij er waren was er voldoende plaats, we hadden zelfs een erg grote plek, mooi onder de bomen. Het sanitair werd goed schoon gemaakt, maar ik vraag me af of, als de camping helemaal vol staat het sanitair wel toereikend is. Wifi alleen dicht bij de receptie goed, dus daar even naar toe lopen. Stad met openbaar vervoer heel goed te bereiken. Voor ons 65+ zelfs helemaal gratis. Inkopen op een kleine afstand van de camping. Mogelijkheid om in de kantine van de Universiteit te eten, maar niet echt een aanrader. De beheerder van de camping had ook een ander adres, dat wel heel goed, echt Hongaars. Aan het eind van ons verblijf kregen wij een fles wijn mee. Erg attent.

Gereisd met partner in juni 2018