Bø (Telemark)

campings in Bø (Telemark)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

camping Bø (Telemark)

Reviews over Bø (Telemark)

• 5E Groot27-08-2008

prima doorreis camping

Bo camping een prima plek als je naar Bo Sommerland gaat een geweldig waterpretpark. wel zelf eten en drinken meenemen want de wachtrijen voor de eettentjes zijn lang en het is er niet goedkoop. De entre voor het waterpretpark is ook niet goedkoop 285 nok pp maar als je tot sluitingstijd wacht is het de moeite waard, je kunt ook een kaartje kopen voor 2 dagen dan is het kaartje voor de 2e dag 90 nok. Voor alle leeftijden ook als je 18 jaar bent zijn er nog genoeg uitdagingen. super leuk. De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam. Sanitair op de camping en in het park is niet echt schoon maar wel goed genoeg voor een paar dagen. camping met zwembad, minigolf, grote speeltuin. je kunt er je nood boodschappen doen. in het dorp zijn supermarkten daar kun je beter naar toe gaan de camping super is nogal duur. je kunt er voor nood 500 nok pinnen altijd fijn. Er is een soort snackbar waar je redelijk goed kan eten. al met al een paar leuke dagen gehad met onze kinderen van 10 en 14 jaar.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur