Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Böda / Löttorp (Eiland Öland)

campings in Böda / Löttorp (Eiland Öland)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Böda / Löttorp (Eiland Öland)

Reviews over Böda / Löttorp (Eiland Öland)

• 9petervanheeren24-12-2012

òland in september is heerlijk

het noordelijk deel van òland is zo mooi bossen en super stranden. steengroeven ,de zweedse houten huizen ,de vriendelijke zweden. de buffels die er gewoon los lopen (meest noordelijke deel). de stukjes cultuur van de vikingen. en niet te vergeten de zeer imposante kalkstranden met hun zeer mooie kalktorens.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 9Willem25-12-2009

Prachtig eiland

Öland is een prachtig eiland, via een brug te bereiken vanaf Kalmar op het vasteland. Wij hadden onze stek vlakbij Böda. In deze omgeving heb je mooie zandstranden. Het eiland is zeer geschikt om te fietsen, zeker in het noorden. Het landschap is erg mooi, met veel schitterende plekken zoals bijvoorbeeld Trollskogen in het noorden en de westkust tussen Sandvik en Byxelkrok. Het eiland is bijzonder kindvriendelijk. Voor de oudere jeugd is er wellicht wat weinig te doen. Of je moet op Krono Camping Böda Sand verblijven. Dit is verreweg de meest luxe camping van het eiland met het nodige vertier. Veel bezoekers huren een privéhuis(je) die zeker in het noordelijke deel van het eiland veelvuldig aanwezig zijn. De toeristen zijn voor het overgrote deel Zweeds. Nederlanders kom je ook regelmatig tegen. De temperatuur is vergelijkbaar met Nederland. Het noordelijke deel van Öland heeft doorgaans het beste weer. In juli is het normaal tussen 20 en 25 graden overdag.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving