Blot l'Eglise

Reviews over Blot l'Eglise

Geweldige leuke gezellige camping

Jacqueline Bazuin,
    16-8-2018

Klein schalige camping met Nedelands sprekende eigenaren. Er is een zwembad, tennisbaan, klimmuur, jeu de boules baan en een pingpong tafel. Er is een leuk klein terras waar je ook heerlijk eenvoudig kunt eten. In Blot L'Eglise heb je een Proxi(buurtsuper)die van allerlei dingen kunt kopen en een bakker met heerlijke broodjes. In de omgeving is van alles te doen. Er is veel natuur oude dorpjes ruines watervallen rivieren enz te zien. Zeer mooie wandel/fiets mogelijkheden. Ook voor de vissers veel vis mogelijkheden. Een visvergunning kost €8,00. Voor de sportievelingen, wildwaterkano, karten, paragliden, paardrijden manege in de buurt van de camping. Kortom genoeg te beleven en te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Relaxte camping in een betoverende omgeving!

Fam. Azier,
    7-8-2018

Heerlijke camping om goed bij te tanken. Rust, reinheid en regelmaat. Ontzettend attente campingeigenaren, die je mondeling, maar zeker ook via hun documentatiemateriaal goed wegwijs maken in de prachtige omgeving, d'Auvergne.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Jan Vastenavond en Anneke Lei,
    9-7-2018

Het is een mooie nette camping en Fred en Ria zijn fijne gastvrije personen. We hebben het prima naar ons zin gehad en het is een prachtige omgeving waar veel te beleven valt. Clemont Ferrand en andere plaatsen zijn zeer de moeite waard. Ook de reis met de trein naar de top van de Puy de Dome was een bijzondere beleving. Fietsen viel tegen maar wandelingen waren leuk zeker rond het kratermeer Gour de Tazenat. Al met al bijzonder geslaagd.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter,
    23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hubert en Tiny de Maat,
    22-10-2017

Wij hebben op doorreis naar de Langedoc, een week op de camping bij Fred en Ria van der Ploeg gestaan en hebben er heerlijk genoten. Dat het weer niet best was kunnen de eigenaren niets aan doen, maar we hebben heerlijke uitstapjes in de buurt gedaan. We stonden met 5 a 6 eenheden op de camping. Bij het praten met de buren had mijn vrouw uit haar mond laten vallen dat ik die week jarig was. Wat schetst mijn verbazing, bij het opstaan hing de luifel vol met vlaggetjes, opgehangen door mijn 82 jarige buurman en geleend bij de eigenaresse. Wat doe je dan, je rijd langs de bakker in het dorp verderop om zijn vitrine met koeken leeg te kopen. Gevraagd aan Ria of zij voor koffie kon zorgen, dat was geen enkel probleem, het was beregezellig met alle kampeerders. Ook in de avond hebben we er heerlijk gegeten samen met een Limburgs stel. Deze camping is voor ons zeker een aanrader, zelfs in de ochtend bij het wegrijden nog een vriendelijke hand.

Gereisd met partner in mei 2017