• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Blot l'Eglise

Geweldige leuke gezellige camping

Jacqueline Bazuin
    16-8-2018

Klein schalige camping met Nedelands sprekende eigenaren. Er is een zwembad, tennisbaan, klimmuur, jeu de boules baan en een pingpong tafel. Er is een leuk klein terras waar je ook heerlijk eenvoudig kunt eten. In Blot L'Eglise heb je een Proxi(buurtsuper)die van allerlei dingen kunt kopen en een bakker met heerlijke broodjes. In de omgeving is van alles te doen. Er is veel natuur oude dorpjes ruines watervallen rivieren enz te zien. Zeer mooie wandel/fiets mogelijkheden. Ook voor de vissers veel vis mogelijkheden. Een visvergunning kost €8,00. Voor de sportievelingen, wildwaterkano, karten, paragliden, paardrijden manege in de buurt van de camping. Kortom genoeg te beleven en te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Relaxte camping in een betoverende omgeving!

Fam. Azier
    7-8-2018

Heerlijke camping om goed bij te tanken. Rust, reinheid en regelmaat.

Ontzettend attente campingeigenaren, die je mondeling, maar zeker ook via hun documentatiemateriaal goed wegwijs maken in de prachtige omgeving, d'Auvergne.