Sorteren

Reviews over Blot l'Eglise

Fantastisch!

Jan Vastenavond en Anneke Lei
    9-7-2018

Het is een mooie nette camping en Fred en Ria zijn fijne gastvrije personen.

We hebben het prima naar ons zin gehad en het is een prachtige omgeving waar veel te beleven valt. Clemont Ferrand en andere plaatsen zijn zeer de moeite waard. Ook de reis met de trein naar de top van de Puy de Dome was een bijzondere beleving. Fietsen viel tegen maar wandelingen waren leuk zeker rond het kratermeer Gour de Tazenat. Al met al bijzonder geslaagd.

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter
    23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Blot l'Eglise scoort een 8,8 uit 10, op basis van 41 reviews