Reviews over Blot l'Eglise

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter, 23-3-2018
    Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Hubert en Tiny de Maat, 22-10-2017
    Wij hebben op doorreis naar de Langedoc, een week op de camping bij Fred en Ria van der Ploeg gestaan en hebben er heerlijk genoten. Dat het weer niet best was kunnen de eigenaren niets aan doen, maar we hebben heerlijke uitstapjes in de buurt gedaan. We stonden met 5 a 6 eenheden op de camping. Bij het praten met de buren had mijn vrouw uit haar mond laten vallen dat ik die week jarig was. Wat schetst mijn verbazing, bij het opstaan hing de luifel vol met vlaggetjes, opgehangen door mijn 82 jarige buurman en geleend bij de eigenaresse. Wat doe je dan, je rijd langs de bakker in het dorp verderop om zijn vitrine met koeken leeg te kopen. Gevraagd aan Ria of zij voor koffie kon zorgen, dat was geen enkel probleem, het was beregezellig met alle kampeerders. Ook in de avond hebben we er heerlijk gegeten samen met een Limburgs stel. Deze camping is voor ons zeker een aanrader, zelfs in de ochtend bij het wegrijden nog een vriendelijke hand.
Blot l'Eglise scoort een 8,8 uit 10, op basis van 41 reviews