Sorteren

Reviews over Blot l'Eglise

Geweldige leuke gezellige camping

Jacqueline Bazuin
    16-8-2018

Klein schalige camping met Nedelands sprekende eigenaren. Er is een zwembad, tennisbaan, klimmuur, jeu de boules baan en een pingpong tafel. Er is een leuk klein terras waar je ook heerlijk eenvoudig kunt eten. In Blot L'Eglise heb je een Proxi(buurtsuper)die van allerlei dingen kunt kopen en een bakker met heerlijke broodjes. In de omgeving is van alles te doen. Er is veel natuur oude dorpjes ruines watervallen rivieren enz te zien. Zeer mooie wandel/fiets mogelijkheden. Ook voor de vissers veel vis mogelijkheden. Een visvergunning kost €8,00. Voor de sportievelingen, wildwaterkano, karten, paragliden, paardrijden manege in de buurt van de camping. Kortom genoeg te beleven en te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Relaxte camping in een betoverende omgeving!

Fam. Azier
    7-8-2018

Heerlijke camping om goed bij te tanken. Rust, reinheid en regelmaat.

Ontzettend attente campingeigenaren, die je mondeling, maar zeker ook via hun documentatiemateriaal goed wegwijs maken in de prachtige omgeving, d'Auvergne.

Ne pas contrarier les propriétaires !

Maya 27
    28-7-2018

Au premier contact tres chaleureux mais le lendemain matin nous avons offert nos pains au chocolat a un couple qui n'avait pas reserve son petit dejeuner et là je peux vous dire que la proprio n'a pas aimé du tout. Elle nous a fait un patacaisse du tonnerre ! Mes pains au chocolat etaient compris dans le prix donc je ne voit pas en quoi ça la derangeait ! Elle les aurait peut etre revendu puisque nous ne les mangions pas ! Domage car le camping est agreable !

Fantastisch!

Jan Vastenavond en Anneke Lei
    9-7-2018

Het is een mooie nette camping en Fred en Ria zijn fijne gastvrije personen.

We hebben het prima naar ons zin gehad en het is een prachtige omgeving waar veel te beleven valt. Clemont Ferrand en andere plaatsen zijn zeer de moeite waard. Ook de reis met de trein naar de top van de Puy de Dome was een bijzondere beleving. Fietsen viel tegen maar wandelingen waren leuk zeker rond het kratermeer Gour de Tazenat. Al met al bijzonder geslaagd.

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter
    23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.