Reviews over Bléré

Leuke camping om langs de rivier te fietsen, wat we dan

HansK,
    13-10-2018

Leuke camping om langs de rivier te fietsen, wat we dan ook veel gedaan hebben

Gereisd anders in oktober 2018

Chantal,
    17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Mooie ligging, helaas geen WiFi o p het terrein, ruime

A.F,
    20-10-2017

Mooie ligging, helaas geen WiFi o p het terrein, ruime plaatsen, open terrein

Gereisd anders in oktober 2017

mooie rustige voordelige camping

suijker,
    31-8-2015

we kwamen hier bij toeval terecht omdat de camping in Amboise vol was. Het was echter beter en goedkoper. Perfect gemeetezwembad er naast, met korting. We logeerden voor nog geen 20 Euro per nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

we hebben er genoten

ivanov,
    13-8-2011

Rustige camping aan de oever van de rivier de Cher. Mooie grote schaduwrijke plaatsen. Op loopafstand van het centrum van Bléré en grote supermarkt. Naast zwembad, minigolf en voetbalveld.

Prima uitvalsbasis om vele kastelen te bezoeken, op prettige afstand van Tours en Amboise. Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst, bijzonder behulpzame eigenaren. Sober sanitair maar komt overeen met prijs-kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011