Reviews over Blanes

Leuke camping

Willemijn
    7-10-2018

Leuke, nette camping, mooi zwembad, vriendelijk personeel erg naar onze zin gehad.

We hadden een chalet x 1000 die zijn erg klein (16m2) maar prima te doen voor een weekje met een peuter (dus oudere Kids beetje lastig) en wij hadden ook wel echt lowbudget geboekt weinig betaald dus en dan is het prima.

Fijne camping

T. van den Elshout
    20-9-2018

Staanplaats aan zeezijde geboekt. Onder hoge bomen, wat erg fijn tegen de zon was. Superschone, ruime, sanitaire voorzieningen. Ruime keuze bij de bakker.

De camping ligt pal aan het (smalle) strand, waar altijd wel een plekje te vinden was. Heel gevarieerd publiek, maar de Nederlanders die er al jaren komen en één grote groep vormen, voeren de boventoon (letterlijk: ze zijn erg luidruchtig). Voor ons geen probleem, wij gaan toch onze eigen gang. Er zijn veel seizoensplekken, waar Spanjaarden staan, dat vonden wij dan weer erg leuk.

Het personeel bij de bar aan zeezijde raakt de weg kwijt als het druk is en is dan onvriendelijk. Personeel van het restaurant aan landzijde was heel vriendelijk, het eten was zeer matig.

De camping wordt goed schoongehouden door de dagen heen, personeel aan de receptie erg vriendelijk.

Als je de camping af loopt kom je langs veel eettentjes, fijn als je niet wilt koken.

Top vakantie

Wendy
    16-9-2018

Het is een mooi appartement lekker zonnig

Jammer was dat er maar één zwembad open was en je ver moest lopen naar de andere.

Voor de rest echt top.

Het was TOP.

Ruud v.d Wielen
    27-8-2018

Het is een gemoedelijke camping waar alles in het teken staat om de gasten naar hun zin te maken. Het restaurant is betaalbaar en zeer goed! Het sanitair is schoon en wordt vanaf 's ochtends vroeg tot's avonds laat schoon gehouden. De bewaking is zeer alert op overlast. Wij hebben een mooie vakantie gehad. Bedankt Fransic en Silva! !!!!

topcamping voor gezinnen met tieners

joyce
    17-8-2018

Nette, maar massale camping. Sanitair werd keurig onderhouden. Wij stonden vlakbij het zwembad, tussen veel seizoensplaatsen. Wij vonden dat wel fijn. Zwembad was keurig. 's avonds gingen de jongeren stappen, daarvoor was ook genoeg te doen in de omgeving. Er was voldoende bewaking op de camping, dus 's avonds voor de niet stappers rustig. Strand is echt op loopafstand en het centrum van Blanes kwartiertje lopen. Al met al prima camping voor reizen met tieners. Persoonlijk vind ik al die chalets en stacaravans jammer, maar gezien de bezettingsgraad staan die er niet voor niets