Biscarrosse (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Biscarrosse (Landes) voor je op een rij gezet:

campings Biscarrosse (Landes)

Reviews over Biscarrosse (Landes)

Prachtige camping in wording

Anja,
    4-9-2018

Camping Maguide is duidelijk pas overgenomen door Yelloh Village.

Ze zijn veel aan het opknappen, waaronder nieuwe chalets, nieuw asfalt, een Balneo en het privé strand.

Het chalet park ziet er prachtig uit, je kunt je boot meebrengen en in de haven leggen, nieuw aangelegde parkplanten en basketbalveld/voetbal panna.

Het sanitair is pas geleden geplaatst inziet er zeer verzorgd uit.

De campingplaatsen daarin tegen zijn krap (onze caravan van 6,5 M met dissel) paste net aan. Veel zandplaatsen en als je tussen de oude stacaravans sta heb je totaal geen camping gevoel. Wij hopen dat Yelloh Village dit nog gaat aanpakken want dan wordt het een prachtige camping.

Hond is welkom en mag niet op het privé strandje, maar er is naast "het echte" strand nog een waar hij ook zo in het meer kan. Daar zaten wij vaak alleen. Tevens kun je het bos via de camping bereiken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Daniëlle,
    24-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. We waren met een grote tent, meeste staanplaatsen zijn ruim. Leuke plekken zijn F19, 18, 17 en F25. Wel elke dag een klimmetje naar het sanitair gebouw. Goed voor de kuitspieren. Koelkastjes te huur op camping, dit zijn een soort kluisjes in een grote koelkast in de laverie. Kan niet heel veel in. Maar wij hadden er genoeg aan. Sanitair werd paar keer per dag schoongemaakt. Toiletpapier aanwezig, maar wel vaak op. Enige minpunt vond ik dat douches, wc's en afwasplekken bij elkaar zaten. Alleen rond 1800 uur was het echt druk, verder altijd douche beschikbaar. Dus neem voor de zekerheid een rol mee. Het meer is fantastisch. Heel kindvriendelijk, zelf de kleintjes kunnen lang staan. Leuke glijbaantjes en een vierkant verderop in het meer waar je vanaf kan springen. Zwembad is een spa en kinderen mogen er een uur per dag in. Restaurant is prima. verschillende nationaliteiten op camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk genoeg maar niet nog een keer

Doeterniettoe,
    23-8-2018

Massale camping daar moet je van houden. Animatie Frans. Zwembad erg gaaf voor jong en oud, ligbedden wel gauw bezet maar op juiste tijden komen dan vind je wel een bedje. De medewerkers houden wel in de gaten en maken soms bedjes vrij als ze lang verlaten zijn. Eetgelegenheden prima en Supermarkt en winkeltje aanwezig, niet goedkoop. Leuk om fietsen te huren en de omgeving te verkennen. Dune du pilat is ook aanrader, wel erg toeristisch. De zee is goed naar toe te rijden, parkeren gratis. Zee is wel echt wild. Voor ons de camping te massaal maar zeker aan te raden. Wij verbleven overigens in sta caravan, niet heel schoon en de helft van inventaris ontbrak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Marion,
    23-8-2018

Het sanitair was netjes, schoon en hygienisch.

het zwembad mooi en schoon. er is toezicht, echter deze is vooral druk met haar telefoon. Kinderen onder de 16 mogen, ongeacht diploma, niet zonder ouders zwemmen.

Wij hadden met onze vouwwagen een comfortplek. deze was to huisjes en aan een asfaltweg. Bovendien kon onze auto niet naast onze tent en heeft dus twee weken voor onze neus gestaan. het is de hele dag een komen en gaan van auto's voorlangs onze tent geweest.

Het is eigenlijk een huisjespark met wat kampeerplekken. Dit gaf bij ons niet het kampeer/campinggevoel.

Een heel groot nadeel vonden wij de vele optredens in de avond. Op zaterdag en zondag na zijn er elke avond optredens tot 00:00. Dit is zo luid dat je op sommige dagen niet eens een normaal gesprek voor je tent kon voeren. Er is geen rust.

Dit aangeven bij de campingbaas/receptie werd niet gewaardeerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bertrand,