Bibbona / Marina di Bibbona

We hebben een aantal aanbieders voor Bibbona / Marina di Bibbona voor je op een rij gezet:

Reviews over Bibbona / Marina di Bibbona

echt lekker een ander leven buiten

Mijn naam is Th.F.A. van Oosterhout,
    3-4-2019

ik heb er geholpen de druiven te knippen en de netten voor de olijvenoogst klaar te maken

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke plek om nogmaals naar toe te gaan.

Familie de Jong,
    21-12-2018

Mooie en wijds opgezette camping in een rustige omgeving van Toscane. Erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel; die je het gevoel geven dat Le Capanne voelt alsof je thuis bent. Camping wordt goed onderhouden en ziet er erg schoon en verzorgd uit. Het animatieteam doet er alles aan om je kinderen een vakantie te geven; die ze niet snel zullen vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, ik kom ieder jaar terug

Harry Heikens,
    13-12-2018

Een geweldig camping waar ik al vele jaren kom. We huren altijd een van de mobile homes, maar er is ook een grote keuze aan mooie, schaduwrijke plaatsen voor tenten en caravans. De camping is prachtig aangelegd met veel groen: prachtige oude bomen en veel bloeiende planten, die allemaal zeer goed worden onderhouden. Het zwembad is geweldig en ook voor mensen met een hond zijn er goeie voorzieningen, zoals een speelwei voor honden. Het personeel is erg vriendelijk en bijzonder attent, bijvoorbeeld om een storing of een probleem op te lossen. De camping ligt niet ver van zee (ca 3 km) en er gaat een shuttlebusje. De ligging is erg gunstig ten opzichte van de toeristische steden zoals Volterra, Sienna, Luca. Er liggen bovendien veel kleinere mooie oude stadjes in de buurt, zoal het wijnstadje Bolgheri. Er zijn diverse types mobile homes in allerlei prijsklassen, van basic tot zeer luxe. Ik vind Le Capanne een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch. Een echte aanrader!

Suzanne Verbeek,
    12-12-2018

Deze camping is al meer dan 15 jaar voor mij de plaats om te ontspannen. Een prachtige camping die op alle gebied mooi verzorgd wordt. Alles is zeer schoon en het personeel is erg vriendelijk. Er is een prachtig zwembad en veel steden zijn makkelijk te bezoeken zoals Pisa, Florence, Rome, Volterra, Sienna, Bolgheri, Pistoia. Te veel om op te noemen. Het strand is op 3km afstand en bereikbaar met een shuttle bus van de camping. Wij huren altijd een mobile home en die zijn van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Geen toeristische discotheek camping, maar een pareltje van rust in Toscane. We gaan in 2019 zeker weer. Een echte aanrader:-)

Gereisd met partner in juni 2018

Tony & Bianca,
    12-12-2018

Wij komen al heel wat jaren op deze geweldig fijne camping. Toen de kinderen klein waren met onze eigen caravan en nu ze niet meer mee gaan huren we een mobile home. De ligging is erg centraal, je kunt veel plaatsen en bezienswaardigheden bezoeken. Camping is goed onderhouden, en elk jaar investeert men in iets nieuws. Het is meer een camping voor gezinnen met kleinere kinderen. Leuk animatie programma in een mooie eigen ruimte. Mini golf is mooi aangelegd. Wij genieten vaak van de heerlijke gerechten die op de kaart staan in het restaurant. Reserveer wel een tafel in het hoogseizoen. Mooi zwembad en een speciaal gedeelte voor de kleintjes. Wij blijven voorlopig nog elk jaar terug komen. A presto !!

Gereisd met partner in augustus 2018