• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Bertogne

Heerlijk rustig, fijn beheer

Hilde
    8-8-2018

Fijne kleinschalige camping met veel groen. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. Ook onze honden hebben heerlijk in het beekje kunnen spelen.

Het zwembad is niet heel groot maar prima om in af te koelen, en van overdreven luidruchtige kinderen hebben we geen last gehad. De beheerders houden rekening met iedereen. Fijn om te merken dat de regels actief worden gehandhaafd.

Zolang je je normaal en fatsoenlijk kunt gedragen heb je er een geweldige camping aan! Ons gaan ze er zeker terug zien!

Voor herhaling vatbaar!

lousa
    8-7-2018

Geweldige plek als je voor rust+basic gaat! We vroegen specifiek voor een schaduwrijke plek ivm 'n huidaandoening en die hebben we gekregen. Gert-Jan en Lucinda zijn hele hartelijke, respectvolle uitbaters en geven je een heel welkom gevoel! We zijn doordeweeks geweest en zijn een nacht langer gebleven, mede door de privacy die de plek bood. sanitairgebouwtje is schoon+warm met gratis vogelconcert! Ook fijn dat we spullen in een koelkast konden doen (op eigen risico). wij waren te laat met doorgeven om daar te eten en hebben dus zelf gekookt en x in Bastogne ( alla dolce vita, lekkere pizza!) gegeten.

min puntje is de supermarkt in t dorp, is vrij prijzig.