camping Bertogne

Reviews over Bertogne

Heerlijk rustig, fijn beheer

Hilde,
    8-8-2018

Fijne kleinschalige camping met veel groen. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. Ook onze honden hebben heerlijk in het beekje kunnen spelen.

Het zwembad is niet heel groot maar prima om in af te koelen, en van overdreven luidruchtige kinderen hebben we geen last gehad. De beheerders houden rekening met iedereen. Fijn om te merken dat de regels actief worden gehandhaafd.

Zolang je je normaal en fatsoenlijk kunt gedragen heb je er een geweldige camping aan! Ons gaan ze er zeker terug zien!

Voor herhaling vatbaar!

lousa,
    8-7-2018

Geweldige plek als je voor rust+basic gaat! We vroegen specifiek voor een schaduwrijke plek ivm 'n huidaandoening en die hebben we gekregen. Gert-Jan en Lucinda zijn hele hartelijke, respectvolle uitbaters en geven je een heel welkom gevoel! We zijn doordeweeks geweest en zijn een nacht langer gebleven, mede door de privacy die de plek bood. sanitairgebouwtje is schoon+warm met gratis vogelconcert! Ook fijn dat we spullen in een koelkast konden doen (op eigen risico). wij waren te laat met doorgeven om daar te eten en hebben dus zelf gekookt en x in Bastogne ( alla dolce vita, lekkere pizza!) gegeten.

min puntje is de supermarkt in t dorp, is vrij prijzig.

Fantastisch!

Jacqueline en Gert,
    30-6-2018

Wat een geweldige plek en wat een warme ontvangst! Gert Jan en Lucinda doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is idyllisch, watertjes kronkelen door de camping, iedere plek is mooi en aan het water. Wil je de natuur ontmoeten? Dan kan dat hier..de meeste mooie planten, bloemen en klein vliegend spul. Een plek om naar terug te keren en tot rust te komen. Dank je wel lieve uitbaters! Voor jullie zorg en warme ontvangst..

Tot zeker een volgende keer...

Prachtige rustige camping in schitterend gebied.

Philip en Lydia Snoeck,
    7-5-2018

Gastvrije eigenaren, duidelijke uitleg. Ruime plaatsen.

Goed restaurant. Schoon sanitair.

We werden 's morgens wakker in een volière. Keiveel vogels.

Geweldig!

Fam. Reesink,
    31-3-2018

Een prachtige, vrije in het bos gelegen camping waar een beek doorheem stroomt en je 's avonds bij een vuurtje bij je tent kunt zitten. En wat een gastvrije en zorgzame eigenaren heeft deze camping! Ze hebben ons geweldig geholpen toen er met een van onze kinderen naar de ehbo gegaan moest worden na een zakmes incident. Heel bijzonder vond ik dat. Gelukkig liep het allemaal goed af. Wij komen graag nog eens terug!