We hebben een aantal aanbieders voor Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergen op Zoom

Fijn vertoeven

Snelleman,
    1-4-2019

Caravan gekocht op deze camping. Prima camping, vriendelijke mensen. Voornamelijk op camping Wouwse plantage 50 plus. Ik herken niets van de negatieve reactie. Enige verbeterpunt is WiFi!

Gereisd met partner in maart 2019

Prima camping voor een weekje

Jansen,
    16-8-2018

Leuke camping, animatie van 10.00-20.00,leuke speeltuin met oa kabelbaan en trampoline en een kleine kinderboerderij. Het zwembad is klein maar prima om even af te koelen. Helaas wel douche muntjes €0.50 voor 6 minuten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echte aanrader!

Anna,
    25-5-2018

Heerlijk stekkie met mooie fiets en vaar mogelijkheden. Keurig verzorgde camping. Zeer gastvrij en vriendelijk eigenaarsechtpaar!

Gereisd met partner in mei 2018

9keurig en vriendelijk

G van Busschbach,
    24-5-2018

Dat de hygienelat hoog ligt. De netheid op het veld top is.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker aan te bevelen

Fam.Foppele,
    13-5-2018

Fijne Boscamping met royaal bemeten plaatsen . Gezellige sfeer door duidelijk beheer. Doordat de jaarplaatsen voornamelijk in een om de buitenring zijn gesitueerd ontstaan er in het midden gezellige kampeervelden ! hier wordt door seizoenplaats houders en passanten volop gebruik van gemaakt. Ook is door de hoogteverschillen op de Camping de sfeer van de "Brabantse Wal" bewaard gebleven! Alles is op deze camping aanwezig zowel voor een kort of langer verblijf . Na enkele jaren als passant en seizoenplaats houder hier te zijn geweest. Nu voor Jaarplaats gekozen, waarbij we alle medewerking en hulp van de Fam. Kipping hebben gekregen !

Gereisd met partner in april 2018