Reviews over Berdorf

Zeer aan te raden camping

Ad,
    8-10-2018

Echt alles op deze camping is goed voor elkaar, heel vriendelijke mensen bij de receptie die je een warm welkom heten, de ligging van de Pod' s en zeker het zo goed als nieuwe sanitairgebouw.

Verder ligt de camping in de nabijheid van vele wandelingen in het schitterende Mullertal en van het centrum van het dorp.

Kortom, wij gaan hier zeker nog eens terug voor een fijn weekend of langere vakantie!

Relaxte, schone camping pal aan de wandelroutes

Janneke,
    3-8-2018

Ontzettend vriendelijke eigenaren, twee jonge broers en hun partners die deze familiecamping weer leven inblazen. We mochten zelf een plekje kiezen en verkassen na 1 nacht naar een nog beter plekje was geen probleem. Het sanitair was schoon (met wc papier), en de douches gratis.

De plekken zijn ruim genoeg voor een flinke tent of gemiddelde caravan en hebben allen gras. Zeker rechtsachter zit je mooi aan de rand met vrij uitzicht op de landerijen. De sfeer is relaxt en er zijn plannen om de komende tijd nog verbeteringen aan te brengen. Fijne camping voor wandelaars, klimmers en fietsers, maar ook gezinnen. Broodjesservice in de ochtend is handig en het winkeltje is wel heel beperkt, maar heeft drinken, snacks en toiletartikelen.

In Berdorf hebben we 2 restaurants getest. De pizza's van Lenert zijn suuuper lekker en de service prima. In het sporthotel was de bediening ook ok en het eten goed. Beide vonden wij wel aan de prijs.

Heerlijk!

t-Ger,
    23-7-2018

Heerlijke camping in schitterend wandelgebied. Ondanks de afgesloten wegen als gevolg van noodweer begin juni hebben we toch prima alles kunnen bereiken. De vaste staanplaatsen op de camping lijken niet gezellig maar op de benedendeel van de camping zie je daar niks van. Heerlijk vrij uitzicht over het dal en je loopt zo naar de bosrand waar je je wandeling start. Supervriendelijk eigenaren! Brood voor de volgende dag bij de receptie te bestellen. Kleine winkel voor eerste benodigdheden. Top! Aanrader! wij komen vast nog een keer terug. (en volgens ons zou een zwembad wel fijn zijn, er is best plek voor... :) ) En wat niet goed was: dat gasten wegblijven omdat in de media was aangeraden weg te blijven totdat alle schade hersteld is. ZO jammer! Heel veel succes met jullie verdere camping opbouw heren!

om nog een keer terug te gaan

erna,
    13-7-2018

Mooie grote plaatsen. schoon verwarmd sanitair. Vriendelijke eigenaren. Mooie plaatsen vooral aan het eind van de camping

Een fijne en goede vakantie gehad.

Paul enTiny,
    8-7-2018

Voor het eerst op deze camping.

Het is hier heel goed vertoeven.

En het jongestel eigenaren zijn super behulpzaam.

Wij hebben hier 14 dagen gestaan en hebben

van het wandelen in de omgeving genoten.

Het kan zo maar zijn dat we hier terug komen.