Reviews over Bénodet

Bijzondere camping op een bijzondere locatie

Fred Homminga
    27-8-2018

Deze camping geeft je het idee dat je niks moet en alles kunt doen.

Prachtig gelegen direct aan zee(en die campings zijn er echt niet veel)

Veel mogelijkheden om actief te zijn: zeilen, kite-en windsurfen(zeil en windsurfschool dichtbij), suppen, kanovaren, zwemmen, fietsen, wandelen..

Leuke steden in de buurt: Quimper(18km), Concarneau(10km) en verder weg Brest zijn altijd een succes. De gehele kustlijn is geweldig met hier en daar golfsurfstranden. We hebben het dit jaar natuurlijk wel getroffen met het weer begreep ik van locale winkeliers want het kan in deze streek ook wel veel slechter zijn. let wel op bij het zwemmen in zee dat je te maken hebt met eb en vloed!! Er wordt nml gezwommen in een geul en als het eb wordt stroomt het water behoorlijk krachtig de zee in. Nieuwkomelingen worden dan ook regelmatig verrast door dit fenomeen maar is ook wel grappig om naar te kijken. we komen heel misschien wel weer eens terug. topcamping!

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

Tom
    14-8-2018

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

ga hier zeker nog een keer heen

de vries
    11-8-2018

wij hadden een geweldige caravan van canvas super mooi en netjes.

hele mooie camping vlak bij de zee,mooi zwembad.

alleen de animatie was in het frans dat was jammer.

camping is super goed onderhouden. canvas medewerkers waren echt top

echt een fijne vakantie gehad daar.

Heerlijk genoten!

Bassie
    8-8-2018

Heerlijke camping. Groot, maar niet massaal. Goed zwembad, zowel binnen als buiten. Wij zaten met onze drie kinderen (9,7,1) in een family cottage. Ruime stacaravan, ruim terras en ook een ruim stuk gras. Prima bedden.

De schoonmaakploeg van Yelloh Village is heel goed!!

De springkussens bij het Frans café was een leuke speelplek waar de oudsten zelfstandig naar toe konden om te spelen. Het klimparcours was ook een groot succes. Het animatieteam was leuk en spraken Engels.

Wat wij jammer vonden was dat het zwembad al om 8 uur dicht gaat. We hadden gemiddeld 30 graden tijdens onze 2 weken en dan is langer zwemmen wel lekker.

Concarneau en Quimper zijn de moeite waard om te bezoeken.

Super!

Rinske
    5-8-2018

Receptie is zeer behulpzaam en spreken prima Engels.

De camping ziet er zeer verzorgd uit.

Wij hadden een huisje, wat prima in orde was. Helaas wel eerst even een aantal spinnen weg moeten zuigen!

Er is genoeg te doen voor kleine kinderen. Ons zoontje van 2,5 heeft zich goed vermaakt op de springkussens, in het speeltuintje, in de zwembaden en in de babyclub. Dit was een stacaravan ingericht met veel leuk speelgoed.

Op de camping staan dan ook vooral veel stacaravans.

Vlakbij de camping is een grote supermarkt, de Carrefour, waar je alles kunt kopen!

5/ 10 min rijden met de auto ben je bij de boulevard en het strand. Hier is het strand een baai, wat langzaam afloopt. Fijn voor kleine kinderen dus! Er zijn toiletten aanwezig. Neem wel zelf een parasol mee!

We hebben de omgeving niet echt verkend. Genoeg te beleven op de camping en op het strand!