We hebben een aantal aanbieders voor Bénodet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bénodet voor je op een rij gezet:

Reviews over Bénodet

Bijzondere camping op een bijzondere locatie

Fred Homminga,
    27-8-2018

Deze camping geeft je het idee dat je niks moet en alles kunt doen.

Prachtig gelegen direct aan zee(en die campings zijn er echt niet veel)

Veel mogelijkheden om actief te zijn: zeilen, kite-en windsurfen(zeil en windsurfschool dichtbij), suppen, kanovaren, zwemmen, fietsen, wandelen..

Leuke steden in de buurt: Quimper(18km), Concarneau(10km) en verder weg Brest zijn altijd een succes. De gehele kustlijn is geweldig met hier en daar golfsurfstranden. We hebben het dit jaar natuurlijk wel getroffen met het weer begreep ik van locale winkeliers want het kan in deze streek ook wel veel slechter zijn. let wel op bij het zwemmen in zee dat je te maken hebt met eb en vloed!! Er wordt nml gezwommen in een geul en als het eb wordt stroomt het water behoorlijk krachtig de zee in. Nieuwkomelingen worden dan ook regelmatig verrast door dit fenomeen maar is ook wel grappig om naar te kijken. we komen heel misschien wel weer eens terug. topcamping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Echt een aanrader

Yvonne,
    27-8-2018

Mooie en nette camping gelegen aan de baai van de zee.

Geweldige camping

familie Verdonk,
    25-8-2018

mooie ruime plek (standaard plek), Met name de kinderen hebben erg genoten van het zwembad. Het strand was even wennen vanwege de steentjes, maar heel leuk met de eb en vloed.

We zaten dicht bij het toiletgebouw wat overdag makkelijk was, maar in de nacht wel wat geluidsoverlast gaf. Het sanitair was echt super schoon, elke dag was er een schoonmaker. Top

De croissants en het stokbrood waren lekker. De pizza was ok, de patat slap.

Goed onderhouden camping

Zwammetje75,
    25-8-2018

Goed onderhouden camping. Jammer genoeg weinig Nederlandse gasten maar daar kan de camping niks aan doen. Evt verbeterpunten: extra stortplaats afval. Zwembad langer open. Met aandacht voor de netheid van het denk dat eten verkoopt.

Tifenn,
    20-8-2018