Reviews over Bénodet

Bijzondere camping op een bijzondere locatie

Fred Homminga,
    27-8-2018

Deze camping geeft je het idee dat je niks moet en alles kunt doen.

Prachtig gelegen direct aan zee(en die campings zijn er echt niet veel)

Veel mogelijkheden om actief te zijn: zeilen, kite-en windsurfen(zeil en windsurfschool dichtbij), suppen, kanovaren, zwemmen, fietsen, wandelen..

Leuke steden in de buurt: Quimper(18km), Concarneau(10km) en verder weg Brest zijn altijd een succes. De gehele kustlijn is geweldig met hier en daar golfsurfstranden. We hebben het dit jaar natuurlijk wel getroffen met het weer begreep ik van locale winkeliers want het kan in deze streek ook wel veel slechter zijn. let wel op bij het zwemmen in zee dat je te maken hebt met eb en vloed!! Er wordt nml gezwommen in een geul en als het eb wordt stroomt het water behoorlijk krachtig de zee in. Nieuwkomelingen worden dan ook regelmatig verrast door dit fenomeen maar is ook wel grappig om naar te kijken. we komen heel misschien wel weer eens terug. topcamping!

Tifenn,
    20-8-2018

Hannah,
    19-8-2018

Leuke camping ligging is uniek

Hans,
    19-8-2018

Dit jaar opnieuw naar de camping geweest .

De wc worden nu wel goed schoongemaakt ten

Opzichte van vorig jaar.

Opvallend was dat er meer Nederlanders waren dit

Jaar. Hoop eerlijk gezegd dat er niet te veel komen de mix van mensen

Is juist zo leuk nog geen Nederlandse anclave.

Verder alles naar wens geweest kan er geen kwaad woord over zeggen.

Volgend jaar zeker weer na toe.

Alex,
    18-8-2018