Belvès (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Belvès (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Belvès (Dordogne)

Gewoon gaan en ervaren. Top!

Ernst,
    2-2-2019

Camping ligt prachtig, heeft geweldige faciliteiten, personeel is vriendelijk. Lijkt wat afgelegen te liggen maar is wel zo prettig. In de omgeving is genoeg te doen en te bezoeken. Een echt gemeende aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
    10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
    27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman,
    23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk,
    20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Gereisd met vrienden in juli 2018