• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Belvès (Dordogne)

Genoten op een mooie camping met prachtige ligging

Sanne
    7-10-2018

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Heerlijke week op fijne camping

Fleur
    4-10-2018

Met een groep vriendinnen een week op Moulin de la Pique doorgebracht. Wat hebben we een toptijd gehad! Super vriendelijke personeel, fantastische glijbanen (wat gaan ze hard!) en goede wijnen! De beheerder, zijn vriendin en het lieve personeel hebben er alles aan gedaan om ons thuis te laten voelen. En dat is gelukt. We komen volgend jaar zeker terug. Alleen al om ons glijbanen record te verbreken (wie sneller gaat dan 10.8 sec op de Rainbow Splash is de nieuwe winnaar..)!

Als bonus: stappen bij Le Lucky is een feest op zich. Cola en drank is even duur, dus dan weet je wel wat je moet kiezen.

Het was een heerlijke ontspannen vakantie!

Peggy, Guus en Mink
    2-9-2018

Ongelofelijk enthousiast en bevlogen team.

Hele leuke safaritent!

Leuke gasten op de rest van de camping.

Erg geschikt voor jonge kinderen met een kinderboerderij, heel ok zwembad, goede speeltuin.

De camping is niet zo groot waardoor erg overzichtelijk en de kleine kinderen dus ook zelf kunnen verplaatsen over de camping.

Simpel maar prima kaartje van het restaurant.

Prachtige camping, saai dorpje.

J.
    3-8-2018

Prachtige camping. Heel ruim opgezet en alle plekken hebben een mooie ligging. Camping is perfect, alleen jammer dat het plaatsje Belves weinig te bieden heeft. Alleen woensdagavond is het erg leuk, met de foodmarket (zelf borden + bestek meenemen!). Maar verder is het niet echt een gezellig dorp waar je leuke winkeltjes hebt of waar je gezellig uit eten kunt. Dan moet je echt verder rijden (+- 30 min), dat vonden wij jammer.

Mobile home prima, wel wat verouderd en het matras was niet fijn!

Wij komen nog wel terug!

C. K.
    3-3-2018

Fijne camping met veeeel activiteiten(wel franstalig) zwembad is aan op knap beurt toe.

CampingPlekken achter podium en langs het zwembad wil je NIET(a45 tm a54)!! Zijn klein, geen schaduw, en heel veel geluidsoverlast. Plekjes aan buiten rand camping zijn perfect!

Restaurant is goed!

Fietsen met gewone fietsen kom je niet verder dan de camping.. voor omgevig heb je echt wielren/mountainbike nodig..

Mooie campeer plekken: A61tm A64

V01 tm V18