Reviews over Belvès (Dordogne)

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
    10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
    27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman,
    23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk,
    20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Zeer de moeite waard om naar toe te gaan!

Karen Dijk,
    20-10-2018

Prachtige camping op een mooie locatie!

We hebben hier met ons gezin gestaan, drie jongens die naar hartelust konden spelen, zowel een mooi groot speelveld, zwembad met drie grote glijbanen en een animatieteam die er van alles aan doet om de kinderen te vermaken! We haden een schaduwrijke plek.

De beheerder doet er alles aan om u als gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn er vele bezienswaardigheden te bezoeken! Ook de wijnproeverij op de camping is een aanrader!

Een mooie, prachtige camping.