• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Belfort (Territoire de Belfort)

Fijne camping, rustig,heerlijk verblijf.

Stef
    15-8-2018

Camping ligt prachtig naast een meer, waar je heerlijk kunt wandelen. Vlak bij het centrum. Makkelijk rustig wandelend te bereiken. Grote plaatsen. Toiletgebouw wordt zeker 3 keer per dag schoon gemaakt. Maar als kampeerders er direct daarna een rommeltje van maken is daar niet tegenop te werken. Heerlijk zwembad met zeer nette toiletgroep. We staan 3 weken op deze camping.

leuke kleine camping met zwembad

Ed
    3-8-2017

Enig nadeel is het kleine sanitair gebouw. 4 normale toiletten voor mannen en vrouwen. Brood op camping te verkrijgen, leuk en vriendelijk personeel. Beltfort is een hele mooie stad.

Belfort (Territoire de Belfort) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews