We hebben een aantal aanbieders voor Beilen voor je op een rij gezet:

Reviews over Beilen

fantastisch

Marianne van der Zon,
    5-10-2018

Heerlijke camping midden in de natuur. Je wandelt zo vanaf de camping het natuurgebied in. Vriendelijke mensen , en schoon sanitair. Veel fietsroutes (ligt aan knooppunten route)

Gereisd met partner in september 2018

Top Tip

Mevr. Bouma,
    23-9-2018

De prachtige ligging tussen de landerijen maar het gezellige van een boerenerf en bomen voor beschutting was een prachtige start van de reis.

De eigenaren kwamen meteen begroeten en maken de tijd om ons wegwijs te maken in het gehuurde huisje. Ook werd er koffie en thee voor ons naar het huisje gebracht en de kinderen kregen limonade, zo konden we eerst genieten en rustig settelen in de accommodatie. Omdat het heel warm was was er zelfs een zwembad voor alle gasten op het terrein gezet.

We merkten meteen dat alle faciliteiten gericht waren op wat gasten zouden willen en van goede kwaliteit. Ook het winkeltje en de open kruidentuin waren geweldig. De aandacht en speelgoed voor de kinderen maakt het geheel af.

Je merkt dat hier voor de gasten gezorgd wordt en feedback wordt meegenomen.

En de pizza’s die zelf worden gemaakt!! Wat een aanrader voor een gezellige zorgeloze avond!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

De 3 R's : Rust, Ruimte en Relax

fam Jansen,
    16-9-2018

Sfeervolle ,mooie groene camping ; ruime plaatsen; prima sanitair. Eigenaren tonen zich uitstekende klantgerichte ondernemers. Broodjes- en pizzaservice van voortreffelijk kwaliteit!

Gereisd met partner in juni 2018

Echt tot rust komen!

Marga en Bart,
    15-9-2018

Heerlijk rustig met een ongedwongen sfeer.

Gereisd met partner in augustus 2018

een plek om zeker nog eens terug te komen.

Fam. Leene,
    12-9-2018

Wij hebben er een week gekampeerd en onze ervaring is erg positief. Vriendelijke eigenaars , ruime plaatsen, verzorgd sanitair, een "huiskamer"met de krant, verschillende spellen, een koelkast indien gewenst, elke dag vers brood, een rustige en prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018