• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Beers

geweldig voor onze familie uitstekende locatie

Ans, 19-9-2017
    de ontvangst ,de hartelijkheid en uitstekende accommodatie. het was in een woord heel fijn om op het landgoed te zijn.

top camping voor kleine kinderen

Robert, 3-7-2017
    Wij komen hier al 15 jaar en onze kinderen en wijzelf zijn meegegroeid met de camping. Afgelopen weekend had ik mijn kleine neefjes op bezoek van 2 en 4 jaar oud. Ik heb weer mogen ervaren wat voor een paradijs dit is voor kinderen in deze leeftijdcategorie. Mijn eigen kinderen zijn tussen de 8 en 12 jaar en ook hiervoor is voldoende te beleven, waaronder paardrijden en chillen met de rest van de leeftijdsgenoten bij het kampvuur.

Het was geweldig!

Joke, 30-4-2017

Wij vonden het super!

Kampeerterrein lag er perfect bij, super leuk voor kinderen, de skelters op luchtbanden en het speelobject met de pomp met echt stromend water!

Het was beren koud tijdens ons verblijf, maar we mochten 's avonds gebruik maken van de gezellige domaine zaal.

Hier stond een palletkachel en we hebben hier super comfortabel gezeten!

Het was een feest om hier te zijn!

Dank je Liesbeth en alle medewerkers!

Bijzonder leuke camping!

Broers, 8-8-2016

Wij hebben een geweldige tijd gehad op deze camping. We hebben al vaal gekampeerd, maar zo'n goede sfeer en gastvrijheid als op de Tienmorgen kom je zelden tegen. Boer Stef is een man van goud, maar ook alle hulpboeren zijn erg leuk!

Het enige minpuntje vonden wij de herrie na 23.00 uur vanuit bepaalde delen op de camping. De regel dat het na elven stil moet zijn zou wat strenger nageleefd mogen worden.

Beers scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews