Reviews over Beekbergen

Wij hebben genoten

Bea,
    6-11-2018

Wat een heerlijke camping prachtige omgeving

Erg verzorgt vriendelijke mensen de horeca was perfect heerlijk eten voor normale prijzen vriendelijke gastvrouw

Wij komen zeker volgend jaar terug

Henk De geus,
    3-11-2018

Wat een camping!

Ruimte ,rust en vriendelijkheid. Geen hutje mutje camping maar rond lopende paadjes met veel groen en bomen waartussen de plekken voor tenten en caravans willekeurig een plaats hebben gevonden. Geen vakantiefabriek maar kleinschalig, vintage-achtig prima onderhouden huisjes en sfeer. Schoon sanitair. Hier kom ik zeker terug!

Heel gezellig, knus park midden in de natuur!

Marlies,
    31-10-2018

We zijn een weekje naar het Spoek geweest! Wat een gezellige camping! We waren met mijn ouders en onze twee peuters en hadden twee huisjes. De huisjes zijn gezellig ingericht, keurig schoon en liggen echt midden in de natuur. Vanuit het huisje lijkt het echt net of je midden in het bos bent. Elke dag zagen we eekhoorntjes, vogeltjes, konijntjes en zelfs een muisje. Op het park zijn heel veel speeltuintjes waar de kids heerlijk konden spelen en vanaf het park loop je zo het bos in.

Nog een tip van ons: de ’spoekpatatten’ zijn echt een aanrader!

Echt even onthaasten

Marcel Munter,
    29-10-2018

Heerlijk plekje midden tussen de bossen. Echt even onthaasten. Na een super lief ontvangst van Ton en Nelke weer een lang weekend oprecht genoten van dit zalige plekje Veluwe. De huisjes zijn prima en keurig schoon. De mensen op de camping zijn ook vriendelijk en je voelt je er gelijk thuis. Vanaf de camping kan je perfect mountainbiken en wandeltochten doen. Tevens zijn er leuke plaatsen dichtbij die het bezoeken waard zijn. Voor gauw weer!

Kleinschalig, rustig en prima sanitair

Johan,
    19-10-2018

Leuke rustige camping met goede faciliteiten. Aardige eigenaren. Leuke uitvalbasis voor verkenning Veluwe en Apeldoorn. Prima fietsafstand voor de supermarkt