We hebben een aantal aanbieders voor Barendrecht voor je op een rij gezet:

camping Barendrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Barendrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over Barendrecht

Toppie, prima naar de zin gehad.

Willem,
    2-1-2018

Vriendelijke mensen, mooie ruime plaatsen, prachtige omgeving in de buurt rivier en toch niet al te ver van Rotterdam. Mooi douchegebouw met warme voeten 😀.

Gereisd alleenreizend in november 2017

Heerlijke vakantie

Vakantieganger 2.0,
    21-9-2017

Sinds dit seizoen heeft de camping nieuwe plekken boven aan het water gecreëerd waarbij je uitzicht hebt op de gave grote schepen die elke dag langs varen. Ook is de zonsopgang + de zonsondergang te bewonderen vanuit je caravan.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en denken altijd met je mee. Zo hebben zij ook genoeg informatie over de buurt en hebben zij speciale fietsroutes gemaakt.

Het toiletgebouw is net gerenoveerd. Wordt erg netjes en met regelmaat bij gehouden. vloerverwarming bij de douches, zodat je geen koude voeten hebt tijdens het douchen.

Kortom niets om op aan te merken!

Gereisd met partner in september 2017

Prima camping

Johan,
    5-9-2017

Grote plaatsen en prima sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

P. Kurpershoek,
    16-7-2017

Toevallig deze camping gevonden i.v.m. het North Sea Jazz Festival. Dochter en gezin vonden het ook niet verkeerd om hun nieuwe caravan op deze camping uit te proberen. Bij aankomst bleek de receptie goed op de hoogte te zijn. Schoonzoon had gewonnen (als eerste gearriveerd) opa zou naar het festval gaan en dus was besloten om voor de kleinkinderen ons bij elkaar bij de speeltuin te zetten. Goede actie. Prettige ontvangst, en meteen voor augustus een nieuw weekend geboekt. Bedankt.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima plek voor kamperende North Sea Jazz bezoeker

Jacobus,
    12-7-2017

Vernieuwd toiletgebouw, hele goede verbetering.

Goede indeling van terrein. Pizzabus komt langs.

Gereisd met vrienden in juli 2017