Sorteren

Reviews over Balk

Zo hoort het te zijn....

Jan
    29-7-2018

Leuke ontvangst, goede ligging nabij dorp en water en prima sanitair.

Een perfecte plek

Trees
    22-7-2018

Wij hebben 8 weken op deze camping in Balk gestaan. Een rustige camping met een aantal vaste plekken. Het sanitair was heel goed en ondanks de verbouwing van de boerderij bleef het een rustige camping met een prachtige zonsondergang. Het centrum van het leuke dorp Balk met de winkels en terrassen aan de luts was vlakbij. De boten op weg naar het Slotermeer zag je langs de camping varen.

Vanuit de camping veel fietsroutes, en een vaartocht vanuit Balk met het Buurtveer naar Heeg een aanrader.

Onze eerste echte kennismaking met Friesland op een deze camping aan de Luts en vlakbij het Slotermeer was super!

aanrader

sonja
    19-7-2018

het gebouw waar je de afwas doet een vliegenvanger plaatsen ,was vies

voor de rest alles goed

Volop rust, minimum aan regeltjes

Jaap en Hennie
    29-6-2018

Kleinschalige camping tussen Balk en Wijckel, gerund door Egge en Anneke. Een minimum aan regels, grote plaatsen, prima wifi en uitstekend sanitair. Balk op loopafstand (een kleine 2km). Sloten op zo'n 4 km. Genoeg te beleven in dit deel van Gaasterland.

Mooie plek, prachtige zonsondergang, rust.

Eelco en Karin
    24-7-2017

Wij genieten van de rust, de wijdse uitzichten en de omgeving. Heerlijk gevaren en gefietst. Balk is een gezellig plaatsje.