We hebben een aantal aanbieders voor Balatonalmadi voor je op een rij gezet:

Reviews over Balatonalmadi

Eenvoudig, klein en genoten

Annelies Ooms,
    9-2-2019

Voor onze behoeften echt heel relaxed. Hadden een tent gehuurd aan het water (was amper duurder dan heel onze zooi meesleuren). Mooi uitzicht, voldoende onderhouden, kinderen konden helemaal vrij fietsen, deden alles graag zelf en alleen (voelden zich veilig). Sommige campinggasten zijn nu eenmaal irritant, maar goed dan maak je ze dat vriendelijk duidelijk toch. "Zwembad" was plonsbadje maar goed jah, wij hebben niet veel geks nodig. Hongarije blijft voor mij echt een onderschat vakantieland. Supermarkten liggen trouwens vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

in 1 woord geweldig

p.jager,
    3-9-2012

geweldige mensen daar Csilla en Eva nemen de tid voor je,bv praatje , uitleg koryom heel goed

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke gezinscamping!

benjo31,
    30-7-2012

Op deze redelijk kleine, maar gezellige camping hebben we twee nachten met de camper gestaan. Heerlijk eten in het restaurant, mooie plekken, sanitair netjes. Het winkeltje was klein, maar je kon het nodige aanschaffen. Personeel was erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2012

mooie camping

kurt-landerie,
    15-6-2012

Dit is een mooie niet al te grote camping. Plaatsen zijn ruim genoeg. Eten op de camping is goed, in de stad is het natuurlijk beter. Het is een zalig meer met zoals in vele meren waterslangen, dit is even verschieten. Stadscentrum is op enkele minuten wandelen, daar is er een supermarkt maar deze is niet zo proper.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Wat een topper