We hebben een aantal aanbieders voor Bakkum voor je op een rij gezet:

Reviews over Bakkum

Fantastische eerste ervaring. Aanrader

Patrick van den Aker,
    14-1-2019

Samen met mijn vrouw en enkele mede (kika) hardlopers 1 nacht verbleven in de B&B. Met zijn 5'en hadden we de beschikking over 2 kamers. Een 4 persoons en een 2 persoons kamer. Beide kamers waren super schoon, voorzien van koffie, thee, bedlinnnen, handdoeken en alle voorzieningen die we nodig hadden. Bedden sliepen heerlijk, de douche was lekker warm.

We hebben dit weekend meegedaan aan de Halve Marathon van Egmond. We mochten nadien nog gebruik maken van de douche. Dat was echt fijn. Het contact met Esther en Marcel verliep zeer goed en vlot. Wat we erg waarderen is dat ze ook met ons mee dachten.

De ligging is wat mij betreft ook perfect. Dicht bij het strand, Egmond, Alkmaar, Amsterdam etc. Genoeg te doen in de omgeving.

B&B is echt een aanrader. Ik / wij komen zeker eens terug.

Gereisd met vrienden in januari 2019

We gaan volgend jaar weer terug top locatie

jannie van toorn,
    22-7-2018

Het is daar top locatie goed camping eigenaren goed je kan er goed fietsen en wandelen dicht bij de duinen en de zee

Gereisd met partner in juli 2018

Een verblijf waard!

JL,
    18-6-2018

Landelijk gelegen camping met geen faciliteiten voor kinderen. Vriendelijke eigenaren. Super sanitaire unit.

Gereisd met partner in juni 2018

nette camping

M,
    15-6-2018

nette camping.het sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt door de gastvrouw. pluspunt is nu ook dat er toiletpapier aanwezig is dus niet meer met je rolletje over de camping.misschien nog een kleine tip?zeeppompjes bij de wasbakken wordt nog door velen gemist

zowel door ons als anderen net als papieren handdoekjes bij de wastafels.super is dat je 2 duinkaarten tijdens je verblijf te leen krijgt. de borg bedraagt € 10,- per kaart. de locatie is zeer prettig. wel is er deels de vliegroute overheen dus je hoort wel af en toe de vliegtuigen. maar dat wend wel.

Gereisd met partner in juni 2018

Fam Postma,
    4-6-2018

Fantastische camping! Rust, reinheid en vooral genieten! Mooie comfort plaatsen met eigen waterafvoer. De fietsen in een speciaal (overdekte) fietsenstalling. En een dikke 10 voor het sanitair, super schoon! Aan de overkant de duinen, waar je eindeloos kan fietsen met duidelijke route punten. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Kortom..tot ziens

Gereisd met partner in mei 2018