Bagneres-De-Luchon

We hebben een aantal aanbieders voor Bagneres-De-Luchon voor je op een rij gezet:

Reviews over Bagneres-De-Luchon

Zeer fijne en fraaie camping bij leuk stadje

Marc,
    21-8-2017

Wij hebben met ons gezin een hele fijne week doorgebracht op Camping Pradelongue. Deze ligt 2km buiten Bagneres de Luchon en vormt een uitstekende uitvalsbasis voor een actieve vakantie in de Pyreneeën. De camping is fraai aangelegd met ruime plaatsen die zowel schaduw als zon bieden. Voor onze kinderen was het bijzonder ruime speelterrein achterop de camping erg leuk. Elke avond ontstond hier een leuke voetbalmatch tussen de jongeren op de camping tot het echt donker was. Het zwembad is niet supergroot, maar een welkome aanvulling op warme dagen. Het sanitair is netjes en deels recent gemoderniseerd. De capaciteit op drukke momenten had wat groter mogen zijn. Wel behoeft de wifi-voorziening een update. Direct naast de camping zit een grote Intermarché wat absoluut een pre is. Elke ochtend wordt in het hoogseizoen vers brood tussen 800-830 verkocht door de lokale bakker. Bagneres de Luchon is een leuke mix van oud kuuroord / skidorp met ruim voldoende restaurants en een gezellige drukte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping om zeker te onthouden.

Fam. Hospers,
    20-8-2017

Een schone, nette, goed onderhouden camping met ruime plaatsen. Veel sport speelgelegenheden aanwezig. Vriendelijke behulpzame eigenaren. S'avonds na 22.30 uur rustig. Geen eetgelegenheid aanwezig op de camping maar het centrum van Luchon Bargneres is dichtbij. De Intermarche is naast de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping

Carien en Kees,
    14-6-2017

Prima, rustige camping. Prachtig schoon en nieuw sanitair. Ruime plaatsen, zowel schaduw als zon. Mooi verwarmd zwembad. Supermarkt vlakbij. Mooie omgeving! Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Izaak en Anneke Burggraaf,
    29-9-2016

We zijn hier veertien dagen geweest in september 2016 en hebben erg genoten van de prachtige omgeving.

Er zijn hier veel mooie wandelingen van makkelijk tot moeilijk en je zit vlak bij een stadje met thermale baden.

Je kan er via een zijuitgang vanaf de camping in een kwartier naar het stadje lopen door o.a. een mooi park.

De camping is pas overgenomen door een jong stel die erg aardig zijn en je aan alle kanten willen helpen als je vragen hebt over het een of het ander.

Ook zijn ze belangstellend en organiseren ze b.v. ook van alles op de camping zoals af en toe maaltijden verzorgen die je kunt ophalen of soms in de grote tent met anderen kunt nuttigen wat je maar wilt.

Ook iedere dag vers brood en croissants etc verkrijgbaar op de camping van een goede bakker.

Het sanitair wordt keurig schoongehouden en de douches zijn goed warm en ook het water om af te wassen.

Het is ook in september druk op de camping want er zijn veel

Fransen die hier de thermale baden bezoeken en hier b.v. drie weken staan met hun camper of caravan.

Internet is gratis en werkt perfect.

De camping is niet duur 13 euro per dag met acsikaart in naseizoen.

We komen hier zeker een keertje terug op deze camping als we weer in de bergen willen gaan wandelen.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige camping!

Mariska,
    26-8-2016

Supernette camping, grote ruime plekken. Sanitair erg netjes. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij reisden met vier kinderen (16,15,9,7) Voor tieners is deze camping een beetje saai. tot vreugde van de pubers werkt Wi-Fi super! Wij misten echter wat sfeer op de camping. De faciliteiten zijn fantastisch, voetbalkooi, voetbalveld trampolines, mooie overkapping. Met wat animatie zou het nog leuker zijn.

Goed om te weten dat de camping in een dal ligt, om 18:00 was de zon weg.

Luchon is een geweldig leuk plaatsje om te shoppen en iets te eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016